پیولی در واکنشی جالب به آفساید ژیرو: با پاهای باز دراز کشیدن به حریف آسیب می‌رساند!؟

پیولی در واکنشی جالب به آفساید ژیرو: با پاهای باز دراز کشیدن به حریف آسیب می‌رساند!؟

پایگاه خبری فوتبالی - روسونری با شکست در مسابقه‌ی شب گذشته برابر ناپولی همچنان در رده دوم جدول و بالاتر از آتالانتا باقی ماند اما فاصله اش با اینتر صدرنشین به عدد چهار رسید اما نکته‌ی مهم و حاشيه‌ی اصلی این بازی در دقایق پایانی و در جریان مردود شدن گل مهاجم فرانسوی میلان رخ داد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، در دیدار شب گذشته میلان و ناپولی که منجر به شکست یک بر صفر روسونری شد، شاگردان استفانو پیولی توسط فرانک کسیه موفق به زدن گلی شدند که داور مسابقه بعد از بررسی صحنه با کمک داور ویدئویی، آن را آفساید تشخیص داده و مردود اعلام کرد که باعث عصبانیت بازیکنان و کادر فنی میلان شد. 

استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی میلانی ها که بعد از مسابقه‌ی شب گذشته و شکست در بازی شش امتیازی طور مقابل شاگردان لوچانو اسپالتی به شدت عصبانی و ناراحت بود، امروز در واکنش به تصمیم داور و آفساید عجیب و نادر ولی مطابق با قانونی که در خصوص گل اولیویه ژیرو اعلام کرد، به خبرنگاران گفت: "می دانم که خواهند گفت قوانین اعمال شده است اما یک بازیکن وقتی روی زمین دراز کشیده است، چطور می تواند به حریف آسیب برساند؟! هیچ راهی برای اولیویه ژیرو وجود نداشت که مانع خوآن ژسوس شود. پاهای ژیرو باز بود و در تلاش بود تا از سر راه کنار برود."

9404