نوستالژی؛ روزگاری که مسی، زلاتان و آنری مثلث خط حمله بارسلونا بودند

نوستالژی؛ روزگاری که مسی، زلاتان و آنری مثلث خط حمله بارسلونا بودند

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در حال حاضر خط حمله قدرتمندی ندارد به طوری که ژاوی هرناندز هم نسبت به خط حمله بارسلونا انتقاد دارد و به دنبال این است که مهاجم های جدیدی را به بارسلونا بیاورد و خط حمله تیم خود را سر و سامان بدهد و آن را به آن چیزی که خودش می خواهد تبدیل کند.

به گزارش فوتبالی، اما خط حمله بارسلونا همیشه به این شکل نبوده است. پیش از مثلث مسی، نیمار و سوارز که دوران درخشانی را داشتند، بازیکنانی مثل داوید ویا، پدرو و الکسیس سانچز کنار لیونل مسی بوده اند و پیش از آن ها هم مهاجم تراز اول دیگری مثل ساموئل اتوئو، زلاتان ابراهیموویچ و تیری آنری کنار لیونل مسی بوده اند.

این عکس مربوط به فصل 2009/10 است که در آن فصل مسی، زلاتان و تیری آنری تشکیل دهنده مثلث خط حمله بارسلونا بودند. البته پپ گواردیولا در آن زمان از زلاتان ابراهیموویچ به طور مستقیم استفاده نمی کرد و بیشتر مسی را در پست مهاجم کاذب قرار می داد. اما برخی از بازی ها هم بوده است که بارسلونا با مثلث زلاتان، مسی و آنری به میدان برود.

بارسلونا در فصل 2009/10 قهرمان رقابت های لالیگا شد و توانست این کار را با کسب 96 امتیاز انجام دهد. رئال مادرید در آن فصل با 92 امتیاز دوم شد.

1470