دستیار مانچینی در کادر فنی ایتالیا همچنان از بیماری رنج می‌برد: می‌مانم و مبارزه می‌کنم

دستیار مانچینی در کادر فنی ایتالیا همچنان از بیماری رنج می‌برد: می‌مانم و مبارزه می‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی - عضو کادر فنی تیم ملی فوتبال ایتالیا و دستیار روبرتو مانچینی در آتزوری هنوز سلامتی کامل خود را به دست نیاورده و درگیری اش با تومور همچنان وجود دارد ولی با اراده ای قوی مبارزه می کند و در کادر فنی تیم ملی کشورش می ماند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، جیانلوکا ویالی، پیشکسوت فوتبال ایتالیا و دستیار روبرتو مانچینی در کادر فنی تیم ملی این کشور در جریان رونمایی از کتابی که درباره‌ی زندگی اش نوشته شده، گفت: "حالم خوب است اما سفرم هنوز کامل نشده و مهمان ناخوانده، هنوز کنار من است. در حال حاضر هنوز تومور دارم. بعضی اوقات اوضاع حاد و بحرانی می‌ شود و بعضی اوقات کمتر این مسأله پیش می‌ آید." 

جیانلوکا ویالی درباره ادامه‌ی حضورش در کادر فنی تیم ملی فوتبال ایتالیا نیز خاطرنشان کرد: "به جنگیدن ادامه می‌ دهم چون می‌ خواهم سال‌ ها این جا حضور داشته باشم. قدرت مبارزه را از دوستان و خانواده‌ ام گرفته‌ ام که به من چنین شجاعتی را هدیه دادند."

لازم به ذکر است که جیانلوکا ویالی یکی از اعضای تیم ملی ایتالیا بود که در تابستان گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت های جام ملت های اروپا شدند.

9404