بمب زمستانی بارسلونا در آستانه انفجار؛ چراغ سبز منچسترسیتی

بمب زمستانی بارسلونا در آستانه انفجار؛ چراغ سبز منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا و منچسترسیتی مذاکرات را برای انتقال فران تورس به باشگاه کاتالان آغاز کرده اند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا چهارشنبه پیشنهاد جدیدی را با مبلغ 55 میلیون یورو نقد به علاوه ده میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد ارائه داد. سیتی به دو پیشنهاد قبلی بارسا با مبالغ 45 و 50 میلیون یورو بی توجهی کرده بود و مبلغ 70 میلیون یورو درخواست کرده بود که به نظر می رسد که پیشنهاد جدید بارسا نظر آنها را جلب کرده است.

بارسلونا چند هفته پیش با منچسترسیتی تماس گرفت و شرایط فران تورس را جویا شد. در آن زمان بارسا با نظر ژاوی به سراغ فران رفت تا انتقالش به بالاترین سرعت ممکن صورت بگیرد. پیشنهاد بارسا 45 میلیون یورو بود که خیلی سریع رد شد.سیتی مشکلی با فروش فران ندارد چرا که این بازیکن در تیم گواردیولا پررنگ نیست. قیمت درخواستی باشگاه انگلیسی 70 میلیون یورو بود. بدین ترتیب باشگاه پیشنهاد بعدی را به مبلغ 50 میلیون یورو به علاوه پاداش ارائه کرد که این پیشنهاد هم رد شد. حالا به گفته مارکا سومین پیشنهاد کاتالان ها با مبلغ 55 میلیون یورو نقد به علاوه ده میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد با رضایت مدیران سیتی همراه شده است.

البته فعلا انتقال نهایی نشده اما به نظر می رسد که در حال حاضر فران تورس در مسیر تبدیل شدن به بمب زمستانی بارساست و می تواند به لیدر پروژه جدید تیم کاتالان تبدیل شود.

4125