تلاش دوباره منچستریونایتد برای خرید ستاره پرتغالی مادریدی‌ها

تلاش دوباره منچستریونایتد برای خرید ستاره پرتغالی مادریدی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - شیاطین سرخ همچنان ستاره‌ی پرتغالی اتلتیکو مادرید را زیر نظر دارند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی و نشریه آ اس و نیز طبق شایعات موجود در اسپانیا، منچستر یونایتد یکی از باشگاه هایی است که منتظر درخواست خروج ژائو فلیکس از اتلتیکو مادرید است.

قهرمان سال ۲۰۱۹ لالیگا این مهاجم پرتغالی را به قیمت ۱۲۰ میلیون یورو به خدمت گرفت. این بازیکن ۲۲ ساله در دو فصل ابتدایی حضورش در مادرید و بازی برای اتلتیکو، موفق به ثبت آمار ۱۹ گل و ۱۰ پاس گل برای تیمش شد و با وجود مصدومیت ها و عملکرد ضعیف در این دو فصل، در این فصل در تلاش است که دوباره ارزش های خود را اثبات کند.

شاگردان دیگو سیمئونه با غلبه بر پورتو در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، به مرحله بعد راه پیدا کردند.

روزنامه آ اس چاپ مادرید اسپانیا مدعی شده که ژائو فلیکس بعد از بازی تیمش مقابل پورتو، با هم تیمی هایش به اسپانیا بازنگشت و چند روزی ماند تا بازی برادرش هوگو را نیز در لیگ قهرمانان جوانان تماشا کند.

در همین زمان، تیم هایی در اروپا در تلاش برای متقاعد کردن این مهاجم پرتغالی برای ترک آتلتیکو مادرید بودند.

همچنین نشریه‌ی آ اس مدعی شد که نام منچستر یونایتد نیز در بین چهار باشگاهی که خواهان جذب این ملی پوش پرتغالی می باشند، به چشم می خورد.

در این گزارش آمده است که منچستر یونایتد پیش از این هم به او ابراز علاقه کرده بود. همچنین تیم های دیگر این لیست لیورپول، آرسنال و نیوکاسل یونایتد می باشند. البته هنوز مشخص نیست که شخصی از منچستر یونایتد ملاقاتی با ژائو فلیکس یا آتلتیکو مادريد داشته است یا خیر.

9404