ژاوی بازیکن محبوبش را یک ماه از دست می‌دهد

ژاوی بازیکن محبوبش را یک ماه از دست می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در شروع سال 2022 یکی از بازیکنان محبوب ژاوی یعنی عبدالصمد الزلزولی را در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن جوان و 20 ساله در لیست تیم ملی مراکش برای جام ملت های آفریقا قرار گرفته است، مسابقاتی که بین 19 دی تا 16 بهمن برگزار می شود. بدین ترتیب بارسلونا امروز با بدترین خبر ممکن مواجه شد. بارسایی ها امیدوار بودند که عبدالصمد در لیست نباشد اما عملکرد خوب این بازیکن در بازیهای اخیر باعث شد تا سرمربی مراکش به سراغ وی برود.

دست ژاوی در خط حمله با توجه به مصدومان و غایبان به شدت خالی است و حالا مربی بارسا یکی از بازیکنان مهم خود را از دست می دهد. عبدالصمد در تیم ژاوی نقش مهمی داشته و در بازیهای اخیر خوش درخشید. این بازیکن که در تابستان گذشته از هرکولس ارهی بارسلونا شد، در پنج بازی متوالی فیکس شد و حتی مقابل اوساسونا گلزنی کرد. او در این فصل هفت بازی برای بارسا داشته است. البته چهره های سرشناس دیگری نظیر مونیر الحدادی، ابوخلال، بوفال، النصیری، الکعبی و ریان مای نیز در لیست تیم ملی مراکش برای مسابقات جام ملت های آفریقای 2022 قرار گرفته اند.

بارسلونا باید در شروع سال 2022 تلاش کند تا به بالای جدول لالیگا نزدیک شود و اختلاف 18 امتیازی را با رئال مادرید کاهش بدهد و البته بازی حساسی در نیمه نهایی سوپرحام اسپانیا مقابل رئال مادرید در پیش خواهند داشت.

4125