مهاجم بارسلونا: فکر می‌کردم پدرم دوستم ندارد!

مهاجم بارسلونا: فکر می‌کردم پدرم دوستم ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی - مارتین بریتویت مهاجم دانمارکی بارسلونا در مستندی در مورد دوران کودکی خود صحبت کرد. وی در این مستند در مورد سختگیری های پدرش نسبت به خودش صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، پدر بریتویت در این مصاحبه بیان کرد:" وقتی که مارتین مقابل من فوتبال بازی می کرد، هرگز کار را برایش آسان نمی کردم. همیشه تلاش می کردم تا برای موفقیت تلاش کند. همیشه بیشترین حد فشار را به او وارد می کردم. "

خود مارتین هم در این باره گفتم:"پدرم... بارها در موردش صحبت کردم. وقتی بچه بودم خیلی با من سختگیر بود. به عنوان یک بچه روزهای خیلی سختی را داشتم. دلیلش را نمی فهمیدم چرا که وقتی که پدرت این قدر با تو سختگیری می کند، با خودت می گویی: آیا واقعا پدرم دوستم دارد؟ فکر می کردم که به من علاقه ای ندارد."

پدر مهاجم دانمارکی بارسلونا در ادامه صحبت هایش گفت:" وقتی که مارتین بد بازی می کرد، این طور نبود که مثل بقیه والدین به او بگویم:"نگران نباش، دفعه بعد بهتر بازی می کنی." به او می گفتم که بد بوده است. به همین خاطر نزد مادرش می رفت. مادرش بغلش می کرد و می گفت:" اوکی عزیزم، بهتر خواهی بود." اما به نظر من این کافی نیست."

4125