پست اینستاگرامی آنچلوتی پس از پیروزی سخت در آخرین بازی سال

پست اینستاگرامی آنچلوتی پس از پیروزی سخت در آخرین بازی سال

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در آخرین بازی خود در سال 2021 میلادی به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت و در نهایت در این بازی با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و هر سه امتیاز را کسب کرد.

به گزارش فوتبالی، البته این پیروزی رئال مادرید به راحتی به دست نیامد چرا که مادریدی ها در طول این بازی فشار زیادی را دریافت کردند. آن ها خیلی زود دو گل زدند اما به سرعت هم یک گل دریافت کردند و در ادامه بازی یعنی از همان دقیقه 12 به بعد، کار برای رئال مادرید بسیار سخت بود و هر لحظه ممکن بود که این تیم گل مساوی را دریافت کند. در نیمه دوم فشار روی مادریدی ها بسیار زیاد بود و تیبو کورتوا روی چند صحنه دروازه رئال مادرید را نجات داد تا تیم آنچلوتی به عنوان صدرنشین بتواند سال 2021 را به پایان برساند.

کارلو آنچلوتی پس از پیروزی سختی که تیمش در آخرین بازی سال داشت، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:" این تیم بار دیگر کیفیت و تعهد خود را مقابل تیمی دشوار در یک ورزشگاه فوق العاده به نمایش گذاشت. نمی توانستم بیشتر از این به آنها افتخار کنم. اکنون کمی با خانواده هایمان وقت می گذرانیم. کریسمس مبارک و سالم باشید."

1470