انتقاد شدید کونته از جلسه میان مربیان لیگ برتری

انتقاد شدید کونته از جلسه میان مربیان لیگ برتری

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی تاتنهام، جلسه برگزار شده میان مربیان لیگ برتر را اتلاف وقت خطاب کرد و می‌گوید که انگار مربیان داشتند با یک دیوار صحبت می‌کردند!

به گزارش فوتبالی، اتحادیه فوتبال انگلیس روزهای سختی را پشت سر می‌گذراند و در حال حاضر اکثر بازی‌ها به خاطر ابتلای بازیکنان به ویروس کرونا، به تعویق افتاده است. به همین دلیل در ابتدای هفته گذشته مدیران و مربیان لیگ برتری تصمیم به برگزاری یک جلسه برای ادامه یا تعطیلی لیگ گرفتند که در نهایت رای به ادامه برگزاری بازی‌ها دادند. 

به نقل از سایت گل، تاتنهام یکی از تیم‌هایی بود که 4 تا دیدارش به تعویق افتاده و حالا تقویم بسیار فشرده‌ای در انتظارش هست. آنتونیو کونته در گفت و گویی با خبرنگاران راجع به جلسه هفته پیش گفت: "بعضی از مربیان سعی کردن صحبت کنند و راه حلی پیشنهاد دهند، اما فکر می‌کنم که همه چیز از پیش تعیین شده بود و انگار داشتیم با دیوار صحبت می‌کردیم. برای همین دلیل، ترجیخ می‌دهم که دیگر راجع به آن صحبت نکنم. به نظرم این جلسه فقط وقت تلف کردن بود و خروجی مناسبی نگرفتیم."

تا به الان سیزده دیدار در دو هفته اخیر به خاطر پاندمی ویروس کرونا به تعویق افتاده است و این دیدارها شامل بازی‌های باکسینگ دی نیز می‌شود.

4416