عبدی: پرسپولیس قربانی میزبانی ضعیف سپاهان شده است

عبدی: پرسپولیس قربانی میزبانی ضعیف سپاهان شده است

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک دهه هفتاد پرسپولیس معتقد است اتفاقات و اشتباهات در نتیجه بازی شاگردان یحیی گل‌محمدی مقابل ذوب آهن تاثیرگذار بود.

حسین عبدی بازیکن و مربی سابق قرمزها در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبالی با اشاره به تقابل پرسپولیس و ذوب آهن گفت: "شاید اگر بازیکنان ذوب‌آهن در این بازی اشتباه نمی‌کردند، بازی حالت عادی خود را ادامه می‌داد و خطری هم روی دروازه‌ها ایجاد نمی‌شد. هر دو تیم در این بازی اشتباهات زیادی داشتند اما سهم ذوب آهن پررنگ‌تر بود تا این تیم از حریفش شکست بخورد."

عبدی افزود:" تنها نکته حائز اهمیت این بازی برای پرسپولیس، کسب 3 امتیاز مهم و حساس بود تا در ادامه مسابقات، امیدوارتر بازی‌هایش را برگزار کرده و بتواند به صدر جدول برگردد. البته برای رسیدن به صدر جدول باید بازیکنان خط هجومی در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشته باشند."

مربی اسبق قرمزها با اشاره به نبرد پرسپولیس و سپاهان در هفته دوازدهم گفت: " بازی پرسپولیس و سپاهان همیشه پراسترس، هیجان‌انگیز و پر از حاشیه است که امیدوارم با حذف حاشیه‌ها از این بازی، شاهد یک فوتبال خوب از هر دو تیم باشیم. در این مدت که رقابت های لیگ بیست و یکم برگزار شده، بازی خوب خیلی کم داشتیم اما امیدوارم این بازی، جذاب و دیدنی باشد."

عبدی با اشاره به رای کمیته انضباطی و برگزاری این بازی در اراک بیان کرد:" به نظر من باید در این موضوع کمیته انضباطی قاطعیت بیشتری به خرج می‌داد و اگر سپاهان مشکلی در میزبانی بازی سال گذشته داشته، باید فقط میزبانی را از این تیم می‌گرفتند چرا که بازی فصل گذشته دو تیم در تهران، در نهایت آرامش برگزار شد. حکم کمیته انضباطی در حال حاضر به ضرر هر دو تیم است و پرسپولیس قربانی میزبانی ضعیف سپاهان شده است. "

مربی سابق پرسپولیس با اشاره به حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این موضوع یک شبه اتفاق نیافتاده و قطعا یک شبه هم درست نخواهد شد. اتفاقات زیادی در طول یکسال گذشته برای سرخابی‌ها رخ داده و  هر دو باشگاه نتوانستند خود را به منطق مورد نظر ای اف سی نزدیک کنند و آن مواردی که کنفدراسیون فوتبال آسیا از آنها خواسته را برآورده کنند. این موضوع می‌تواند ضرر جبران ناپذیری برای فوتبال ما و این دو باشگاه در پی داشته باشد و حتی در روحیه بازیکنان و کیفیت آنها هم تاثیر منفی بگذارد. لیگ قهرمانان آسیا ویترین فوتبال آسیا است و تیمهای لیگ برتری به دنبال کسب سهمیه این تورنمنت هستند. حالا حساب کنید تیمی سهمیه گرفته اما امکان حضور در لیگ قهرمانان را پیدا نخواهد کرد. قطعا این موضوع، اثر منفی روی تیم مربوطه خواهد گذاشت"

7655