گزینه کهکشانی منچسترسیتی برای جانشینی فران تورس

گزینه کهکشانی منچسترسیتی برای جانشینی فران تورس

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی در تابستان قبلی با وجود انتظاری طولانی نتوانست هری کین را به خدمت بگیرد و حالا برای تابستان بعدی همچنان به دنبال تقویت خط حمله اش است که به نظر می رسد که ارلینگ هالند مهاجم نروژی دورتموند به گزینه محبوب پپ گواردیولا تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی برای فروش فران تورس به بارسلونا به توافق رسیده و این انتقال در روزهای آینده رسمی می شود. سیتی از این انتقال 55 میلیون یورو نقد به علاوه 10 میلیون یورو  پاداش بر اساس عملکرد دریافت می کند. از سویی سیتی فروش پدرو پورو دفاع راست اسپانیایی را هم به اسپورتینگ با مبلغ سه میلیون یورو نهایی کرده تا قرارداد قرضی این بازیکن به حالت قطعی در بیاید. تیم گواردیولا از فروش کو ایتاکورا ژاپنی به شالکه نیز شش میلیون یورو درامدزایی کرده است. از سویی انتقال مورگان راجرز به بورنموث نیز با 11 میلیون یورو نهایی خواهد شد.

بدین ترتیب منچسترسیتی می تواند مبلغی در حدود 80 میلیون یورو درآمدزایی کند که کل این مبلغ صرف خرید ارلینگ هالند از دورتموند در تابستان بعدی می شود. در حقیقت رقم فسخ قرارداد هالند با دورتموند 75 میلیون یوروست که به این مبلغ باید کمیسیون وکیلش مینو رایولا و همچنین پدرش آلف اینگ هالند را هم اضافه کرد.

4125