پیام تند سرمربی تیم ملی مراکش به بارسلونا در مورد عبدالصمد

پیام تند سرمربی تیم ملی مراکش به بارسلونا در مورد عبدالصمد

پایگاه خبری فوتبالی - عبدالصمد الزلزولی ملقب به "عبده" این روزها به یکی از چهره های خبرساز تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، عبده در سال 2021 به یکی از رویاهایش دست پیدا کرد و به تیم اصلی بارسلونا رسید و حتی گلزنی هم کرد و حالا با انگیزه ویژه ای آماده سال 2022 می شود. عبدالصمد که اخیرا 20 ساله شده در لیست تیم ملی مراکش برای جام ملت های آفریقا قرار گرفته است و باید در این مسابقات که بین 19 دی تا 16 بهمن در کامرون برگزار می شود، شرکت کند.

ژاوی سرمربی بارسلونا خیلی دوست داشت که عبدالصمد به اردوی تیم ملی مراکش نرود و بدین ترتیب بتواند در بازیهای حساس پیش رو نظیر سوپرجام اسپانیا روی او حساب کند اما به نظر می رسد که این بازیکن دین ویژه ای را نسبت به حضور در تیم ملی مراکش حس می کند.

حالا وحید خلیلهوژیچ سرمربی تیم ملی مراکش در این باره صحبت کرده و گفته است:" عبدالصمد به حضور در تیم ملی مراکش خیلی افتخار می کند. با مسئولان بارسلونا، مدیر و مدیر ورزشی بارسلونا صحبت کردیم و آنها نمی توانند مانع از حضور عبدالصمد شوند چرا که او در لیست قرار گرفته است.  عبدالصمد در بارسلونا بازی می کند و تقریبا فیکس شده است. او را در لیست قرار دادم چون در تیمی نظیر بارسلونا بازی می کند. با او دو بار صحبت کردم و بی صبرانه مشتاق ملحق شدن به ماست. سعی می کنیم با بارسلونا به صورت دوستانه به توافق برسیم. همه چیز را به آنها توضیح می دهیم و راهکاری را پیدا می کنیم که برای همه قابل قبول باشد. چند وقت پیش با عبدالصمد آشنا شدم و با هم صحبت کردیم. در ان زمان در تیم دوم بارسلونا بود و نمی توانستیم دعوتش کنیم اما حالا در تیم اصلی بازی می کند. کیفیت لازم را دارد. در جناحین بازی می کند، سریع است و می تواند تفاوت ایجاد کند. بازیکنان زیادی شبیه به او نداریم."

4125