توصیف گواردیولا از بازی با لسترسیتی: مثل ترن هوایی!

توصیف گواردیولا از بازی با لسترسیتی: مثل ترن هوایی!

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی اذعان کرد که دیدار روز یک شنبه برابر لسترسیتی را به یک ترن هوایی در شهربازی تشبیه و اذعان کرد که بازی بسیار عجیبی را تجربه کرده است. 

به گزارش فوتبالی، در اولین روز باکسینگ دی، دو تیم منچسترسیتی و لسترسیتی از چهارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند که در پایان، سیتیزن‌ها با نتیجه شش بر سه پیروزی رسیدند. در این بازی پر گل، شاگردان گواردیولا در نیمه اول با نتیجه 4-0 برنده به رختکن رفتند، اما در نیمه دوم لستر موفق شد در 10 دقیقه 3 گل به ثمر برساند تا گواردیولا در آستانه قربانی شدن یک کامبک تاریخی باشد، اما لاپورت و استرلینگ با زدن دو گل اجازه این کار را ندادند. 

به نقل از وبسایت رسمی منچسترسیتی، گواردیولا پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "بازی امروز همانند ترن هوایی، پر از پیچ و خم بود. در واقع این یک بازی اصیل در باکسینگ دی به شما می‌رود. دیدار سرگرم کننده‌ای برای همه بود. یک پیروزی حساس دیگر به دست آوردیم و حالا 3 روز فرصت استراحت کردن و آماده شدن برای بازی بعدی را داریم."

"انتظار نداشتم در نیمه دوم چنین عملکردی از لستر ببینم. البته در نیمه اول نیز دیدم هر زمان که لستر به دروازه ما نزدیک می‌شود، یک خطر جدی خلق می‌شد. لستر یک تیم با کیفیت است."

4416