اولین تصویر از خرید جدید ژاوی در بارسلونا قبل از تست پزشکی

اولین تصویر از خرید جدید ژاوی در بارسلونا قبل از تست پزشکی

پایگاه خبری فوتبالی - فران تورس 21 ساله تست پزشکی بارسلونا را پشت سر گذاشت و تا ساعاتی دیگر انتقالش به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم والنسیایی امروز قبل از ساعت 9 صبح وارد بیمارستان بارسلونا شد تا به همراه ماموران امنیتی باشگاه در آن جا حضور پیدا کند و تست های مختلف پزشکی را پشت سر بگذارد. در پایان این پروسه، خبر انتقال ملی پوش اسپاینایی به بارسلونا اعلام می شود. تورس پس از دنی آلوز دومین خرید زمستانی بارسلونا است. فران روز سه شنبه در نیوکمپ مقابل هواداران معارفه خواهد شد و تا سال 2027 با بارسلونا قرارداد امضا می کند. بازیکن والنسیایی با مبلغ 55 میلیون یورو نقد به علاوه ده میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد از منچسترسیتی راهی بارسلونا شده است.

بارسلونا می خواهد اتفاقات کابوس وار دو سال اخیر را فراموش کند و فران تورس نیز پرچمدار پروژه جدید بارسلونا با هدایت ژاوی خواهد بود تا در کنار پدری و فاتی که از مصدومیت برمی گردند، نسل جدید بارسلونا را تشکیل بدهند. البته جوان هایی نظیر گاوی، نیگو، عبدالصمد و ... نیز آماده جای دادن خود در ترکیب هستند. سومین خرید زمستانی بارسلونا نیز احتمالا نصیر مزراوی مدافع راست مراکشی آژاکس خواهد بود که قرار است با سرجینیو دست معاوضه شود.

4125