روزی که رونالدو میکروفون خبرنگار را به درون دریاچه پرتاب کرد

روزی که رونالدو میکروفون خبرنگار را به درون دریاچه پرتاب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - قهرمانی یورو 2016 باعث شد تا آن تابستان برای کریستیانو رونالدو فراموش نشدنی باشد.

به گزارش فوتبالی، ستاره پرتغالی توانست قهرمانی یورو را کسب کند تا اولین جام ملی خود را به دست بیاورد. رونالدو تا قبل از آن همه افتخارات را در رده باشگاهی درو کرده بود اما هنوز نتوانسته بود در رده ملی موفق شود. البته مسیر قهرمانی برای پرتغال آسان نبود چرا که تیم رونالدو تا آخرین هفته خطر حذف از مرحله گروهی را حس می کرد و در نهایت به عنوان تیم سوم راهی مرحله بعدی شد. پرتغال تا مرحله نیمه نهایی هیچ بردی نداشت و رونالدو حتی یک پنالتی کلیدی را مقابل اتریش از دست داد. آنها در مرحله گروهی سه تساوی داشتند و در مقابل مجارستان به تساوی سه بر سه رسیدند.

پیش از بازی پرتغال و مجارستان و در حالی که رونالدو و هم تیمی هایش می خواستند راهی لیون شوند، خبرنگاری به نام دیگو تورس از شبکه پرتغالی سی ام تی وی ستاره رئال مادرید در ان زمان را عصبانی کرد. در حقیقت رونالدو به حدی از سوال عصبانی شد که میکروفون خبرنگار را گرفت و آن را به درون دریاچه ای پرتاب کرد که در نزدیکی قرار داشت!

تورس در مصاحبه با بی بی سی در آن زمان در مورد این اتفاق گفته بود:"از رونالدو پرسیدم که آیا برای بازی اماده است. جوابی نداد. میکروفونم را گرفت و آن را به درون دریاچه انداخت. نمی دانم که چرا این کار را کرد. فکر می کنم که در لحظه ای عصبانی شد و اگر قبلش به این ماجرا فکر می کرد، میکروفون را پرتاب نمی کرد. ما  شبکه تلویزیونی متعلق به بزرگترین روزنامه پرتغال هستیم. اخبار زیادی را در مورد او تولید می کنیم. شاید برخی اخبارمان را دوست نداشته است. اما مشکلش با من شخصی نبود. کسی از رونالدو یا تیم از من عذرخواهی نکرد. در هواپیمایی یکسان با بازیکنان به فرانسه سفر کردیم و با آنها به پرتغال برمی گردیم."

4125