مدیرعامل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: تیم به حال خود رها شده است

مدیرعامل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: تیم به حال خود رها شده است

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: متاسفانه وعده‌ها تا به امروز محقق نشده و این تیم به حال خود رها شده است.

به گزارش فوتبالی، جهانگیر کی‌شمس بامداد امروز سه‌شنبه در گفت و گوی تلویزیونی افزود: اوضاع تیم نفت آبادان علیرغم جلساتی که داشتیم و وعده‌هایی که شنیدیم خوب نیست و به دلیل بند«ج» و عدم تیم‌داری شرکت‌های دولتی دچار مشکلاتی شده‌ایم که باید حل شود. وزارت نفت مشکلی برای پرداخت ندارد اما قانون این اجازه را نمی‌دهد و موجب شده تا این جای فصل هیچ پرداختی را نداشته باشیم.

وی تصریح کرد: البته قول‌هایی به ما داده شد تا از راهکارهای مختلف بتوانیم استفاده کنیم اما هنوز این وعده‌ها محقق نشده است. فصل گذشته هم این مشکل را داشتیم و در نیم فصل اول نتایج خوبی را کسب کردیم اما روند پرداختی‌ها باعث شد در ادامه راه دچار مشکلات مختلف شویم. 

مدیر عامل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: بازیکنان سر تمرین نیامدند چرا که نیاز مالی دارند. روحیه تیم و روند کار دچار مشکل شده است. معلوم نیست چه روزی پرداختی صورت می‌گیرد و این نبود شفافیت باعث شده نظم تیم به هم بخورد. استاندار آب پاکی را روی دست ما ریخت و در مصاحبه‌ای عنوان کرده که این موضوع به ما ربطی ندارد و با وزارت نفت است و آنها هم می‌گویند مشکل قانونی برای پرداخت داریم. تیم به حال خود رها شده و بازیکنان هم دچار مشکل شده‌اند. 

کی‌شمس در خصوص تبلیغات محیطی گفت: اجازه کار و فعالیت در این بخش را نداریم و برای یک فصل هم رقمی حدود ۲ تا ۳ میلیارد تومان به ما می‌دهند. اما اجازه ندادند مانند استقلال و پرسپولیس وارد این عرصه شویم. مگر ما در ایران شهروند درجه ۲ یا ۳ داریم که با این نگاه به ما فرصت کار می‌دهند؟ 

گفتنی است به دلیل مشکلات مالی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تعدادی از بازیکنان این تیم در آستانه دیدار با آلومینیوم اراک از حضور در تمرین سر باز زدند و تهدید به فسخ قرارداد کردند. تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان چهارشنبه هفته جاری در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر میزبان تیم آلومینیوم اراک است.

7474