واکنش مرتضی فنونی‌زاده به استوری‌های جنجالی برادرش: مهدی نظارتی روی صفحه‌اش ندارد

واکنش مرتضی فنونی‌زاده به استوری‌های جنجالی برادرش: مهدی نظارتی روی صفحه‌اش ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- مرتضی فنونی‌زاده به ماجرای استوری‌های اخیر برادرش واکنش نشان داد و برادرش را در این زمینه بی گناه دانست.

به گزارش فوتبالی، چند وقتی است که استوری‌های مهدی فنونی زاده در اینستاگرام به شدت حاشیه ساز شده و مدتی است که در صفحه اینستاگرام این پیشکسوت فوتبال، استوری‌های عجیب و جنجالی به چشم می خورد که گاها با توهین و بی احترامی نیز همراه است و این رفتار عجیب باعث حیرت اهالی فوتبال شده است.

امروز خبرنگار ما در تمرین باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد و در حاشیه تمرین سرخپوشان با مرتضی فنونی زاده، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس مصاحبه‌ای انجام داد و در خصوص حواشی اخیر و استوری‌های جنجالی برادرش از وی سوال کرد.

مرتضی فنونی زاده در پاسخ به این سوال به خبرنگار ما گفت که مهدی - برادرش - هیچ نظارتی روی صفحه اینستاگرامش ندارد و در حال حاضر صفحه اینستاگرامی او توسط شخص دیگری اداره می شود و مهدی حتی روحش هم از این داستان خبر ندارد و از استوری های جنجالی بی اطلاع است.

به هرحال، هر چند مرتضی فنونی زاده برادرش را در این زمینه بی تقصیر معرفی کرد، اما به نظر می رسد بهتر است پیشکسوت استقلال نظارت بیشتری روی صفحه اجتماعی اش داشته باشد تا بیش از این درگیر حواشی و جنجال های گوناگون نشود.

7474