رضایت سرمربی آرسنال برای جذب هافبک فراموش شده بارسلونا

رضایت سرمربی آرسنال برای جذب هافبک فراموش شده بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی آرسنال در تلاش است تا فیلیپه کوتینیو، وینگر برزیلی بارسلونا را به لندن بیاورد. 

به گزارش فوتبالی، در این ژانویه ممکن است دیگر رابطه کوتینیو با بارسلونا به اتمام برسد. این مهاجم برزیلی دوران خیلی خوبی را در لیورپول تجربه کرد و سپس با مبلغ سرسام آور 150 میلیون یورو به اضافه پاداش‌های چند میلیونی به نیوکمپ رفت، اما اصلا نتوانست در حد و اندازه‌های نامش در لیورپول بدرخشد و حتی یک دوره به بایرن مونیخ نیز قرض داده است. 

به نقل از دیلی میل، یکی از مشتریان اصلی کوتینیو، آرسنال است و حالا نمایندگان بازیکن سابق اینتر در لندن حضور دارند تا روند مذاکرات با سران توپچی‌ها از سر گرفته شود. برهیچ کس پنهان نیست که آبی اناری‌ها به خاطر محدویت‌های ایجاد شده از سوی لالیگا، نمی‌توانند حرکت بزرگی در پنجره نقل و انتقالات بزنند و لاپورتا قصد به فروش رساندن کوتینیو را دارد تا بتواند از دستمزد سنگین او رها شود.

برخی دیگر از منابع انگلیسی مدعی هستند که به جز آرسنال، تیم‌های دیگر مثل تاتنهام هاتسپر، اورتون و نیوکاسل نیز به جذب کوتینیو علاقه‌مند است.

آرسنال زیر نظر آرتتا به فرم خوبی دست یافته و کوتینیو می‌‎داند که با وجود بازیکنانی همچون اودگارد، امیل اسمیت رو و بوکایو ساکا، کار سختی برای رسیدن به ترکیب اصلی دارد.

4416