رکورد تاریخی هافبک چلسی در لیگ برتر انگلیس؛ سلطان ضربات پنالتی!

رکورد تاریخی هافبک چلسی در لیگ برتر انگلیس؛ سلطان ضربات پنالتی!

پایگاه خبری فوتبالی - سال 2021 میلادی رو به اتمام است و در روز های پایانی سال همواره نگاهی به رکورد هایی که در این سال میلادی به ثبت رسیده است، می شود و می توان دید که بازیکنان بزرگ فوتبال چه رکورد هایی را در سال 2021 ثبت کرده اند.

به گزارش فوتبالی، یکی از رکورد های ویژه ای که در این سال میلادی به ثبت رسید، مربوط به تعداد پنالتی های گل شده در لیگ برتر انگلیس است. جورجینیو، هافبک ایتالیایی چلسی در سال 2021 میلادی 10 پنالتی را به گل تبدیل کرده است. او در بازی اخیر چلسی مقابل استون ویلا، دو گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و بدین ترتیب بود که تعداد گل های زده خود از روی نقطه پنالتی را افزایش داد و رکورد ویژه ای از این نظر ثبت کرد.

جورجینیو تبدیل به اولین بازیکن تاریخ لیگ برتر انگلیس شده است که در یک سال میلادی 10 پنالتی را به گل تبدیل می کند. او در سال 2021 به این رکورد رسیده است. رکورد های قبلی مربوط به استیون جرارد با 9 ضربه پنالتی در سال 2014 و متیو لو تیسیه با 9 ضربه پنالتی در سال 1994 بوده اند.

در واقع استیون جرارد در سال 2014 با رکورد تاریخ لیگ برتر انگلیس از این نظر که در سال 1994 ثبت شده بود، برابری کرد اما آن را نشکست و اکنون جورجینیو آن را شکسته است.

1470