کنسرت اختصاصی مایکل جکسون برای ثروتمندترین فوتبالیست دنیا

کنسرت اختصاصی مایکل جکسون برای ثروتمندترین فوتبالیست دنیا

پایگاه خبری فوتبالی - مایکل جکسون خواننده مشهور و فقید 17 سال پیش برای فائق بلقیه ثروتمندترین فوتبالیست جهان با دریافت مبلغی هشت رقمی کنسرت اختصاصی برگزار کرد.

به گزارش فوتبالی، بلقیه که ثروتمندترین فوتبالیست دنیاست، تجربه حضور در آکادمی و چلسی و لسترسیتی را دارد که برادرزاده سلطان بروئنی است و ثروتش شانزده میلیارد پوند تخمین زده می شود. پدرش جفری بلقیه تصمیم گرفت که به مناسبت هفت سالگی پسرش و همچنین پنجاه سالگی برادرش یک سورپرایز ویژه داشته باشد و به همین خاطر مایکل جکسون را به مراسم دریافت کرد و برای اجرای کنسرت اختصاصی برای این دو به خواننده سرشناس 12.5 میلیون پوند پرداخت. یک استادیوم کامل برای آن مراسم آماده شد و "پادشاه پاپ" کنسرت ویژه ای را برگزار کرد.

فائق با وجود تلاش های بسیار هرگز در فوتبال اروپا موفق نبود و هرگز برای لسترسیتی در انگلیس و ماریتیمو در پرتغال بازی نکرد و به همین خاطر به تازگی به تیم چونبوری در لیگ دسته اول تایلند ملحق شده است. بلقیه تا کنون شش بازی برای تیم ملی برونئی داشته که تنها گلش را در سال 2016 به ثمر رسانده است.

سلبریتی ها معمولا با دریافت ارقام نجومی در مراسم های مختلف حاضر می شوند و به ندرت پیشنهادهایی که دریافت می کنند را رد می کنند اما مایکل جردن اسطوره بسکتبال دنیا یکی از معدود افرادی است که به پول اهمیتی نمی دهد. دیوید فالک وکیل جردن گفته است که او پیشنهاد یک روز بازی گلف در آسیا در ازای دریافت هفت میلیون دلار را رد کرده است.

4125