آمار عجیب تراکتور؛ ناکام در تشخیص چارچوب!

آمار عجیب تراکتور؛ ناکام در تشخیص چارچوب!

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکنان تراکتور روز گذشته یک رکورد عجیب را در هفته دوازدهم به نام خود به ثبت رساندند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، برای هفتمین‌بار در لیگ بیست و یکم تراکتور تبریز در قامت تیم بازنده از میدان مسابقه خارج شد تا سرخپوشان تبریزی در وضعیتی بحرانی قرار گیرند و با کسب 11 امتیاز از 12 بازی، به رتبه سیزدهم جدول سقوط کنند و تا منطقه قرمز جدول نیز تنها یک تفاضل گل فاصله داشته باشند!

شاگردان سولدو روز گذشته مغلوب ذوب‌آهن شدند، در روزی که خط آتش تراکتور جنب و جوش زیادی برای جبران شکست داشت و سرمربی کروات تراکتور تلاش کرد تا با تعویض‌های خود تحرک بیشتری به خط حمله تیمش بدهد اما این تغییرات مثمرثمر برای تراکتور نبود و خبری از گل در مصاف خانگی برابر حریف اصفهانی نشد.

تراکتوری‌ها روز گذشته 10 شوت به سوی دروازه ذوب‌آهن روانه کردند تا بلکه بتوانند پاسخ ضربه پنالتی آرمان قاسمی را بدهند و تیم‌شان با دست خالی مسابقه خانگی را ترک کند، اما هیچکدام از این شوت‌ها به هدف نرفت و حتی نتوانست در چارچوب دروازه حریف جای گیرد که در نوع خود یک رکورد عجیب و منفی برای تیم تبریزی به شمار می‌رود.

تراکتوری‌ها هفته آینده باید مقابل پرسپولیس صف‌آرایی کنند و باید دید سولدو در فاصله بین دیدار با ذوب‌آهن و پرسپولیس، چه تدابیری را برای رفع این مشکل در تیمش خواهد اندیشید.

7474