باواریایی‌ها به دنبال بازگرداندن مدافع آمریکایی سابق خود به مونیخ

باواریایی‌ها به دنبال بازگرداندن مدافع آمریکایی سابق خود به مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - مدیریت باواریایی ها در روزهای گذشته برای بار دیگر از علاقه‌ی خود برای به خدمت گرفتن و در حقیقت بازگرداندن مدافع جوان آمریکایی سابق خود که به لیگ حرفه ای فوتبال ایالات متحده آمریکا ملحق شده، گفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، جاستین چه، مدافع هجده ساله آمریکایی نیم فصل نخست برای تیم دوم بایرن مونیخ بازی کرد. این بازیکن سپس به لیگ حرفه ای ایالات متحده آمریکا یا همان MLS بازگشت. هم اکنون و بنا بر گزارش های منتشر شده، بایرن مونیخ خواهان حضور مجدد او در آلیانس مونیخ می باشد.

در مسابقات فصل جاری و پس از انتقال جاستین چه به تیم بایرن مونیخ آلمان، باشگاه دالاس آمریکا به دلیل نیاز خط دفاعی تیم خود جاستین چه را بازگرداند. اما بنا به گزارش MLSSoccer مدافع هجده ساله باشگاه دالاس می تواند در ماه ژانویه دوباره با بایرن مونیخ قرارداد ببند و از نظر باشگاه دالاس نیز هیچ مانعی برای این انتقال وجود ندارد.

بنا بر اطلاعات منتشر شده در این گزارش، به جز باشگاه بایرن مونیخ سایر باشگاه ‌های بوندسلیگایی نیز که البته نامی از آن ها برده نشده، به مدافع راست پای تیم دالاس آمریکا علاقه مند هستند. مادر جاستین چه اهل آلمان و بزرگ شده‌ی این کشور است؛ از این رو حضور جاستین چه در آلمان برای این بازیکن راحت خواهد بود.

قرارداد جاستین چه تا دسامبر سال 2023 میلادی با مقامات باشگاه دالاس ایالات متحده آمریکا معتبر خواهد بود.

9404