گزارش‌روز؛ بررسی فرصت‌های کاملا رایگان میلان در نقل و انتقالات

گزارش‌روز؛ بررسی فرصت‌های کاملا رایگان میلان در نقل و انتقالات

پایگاه خبری فوتبالی - با توجه به خروج های تماماً رایگان اخیر روسونری مانند جانلوئیجی دوناروما، هاکان چالهان اوغلو و احتمالاً فرانک کسیه، میلان دل خوشی از بازار رایگان ندارد اما پائولو مالدینی ممکن است از همین استراتژی برای حمله به باشگاه های دیگر استفاده کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از وب سایت میلان لایو ایتالیا، با توجه به مصدومیت سیمون کیائر و قرارداد رو به اتمام آلسیو رومانیولی، اندرس کریسستنسن و آنتونیو رودیگر دو گزینه‌ی احتمالی برای تقویت خط دفاعی محسوب می شوند اما هر دو بازیکن قیمت و دستمزد بالایی دارند که شاید رسیدن به آن ها سخت باشد.

به همین منظور ماتیاس گینتر از بروسیا مونشن گلادباخ و جیسون دنایر از لیون نیز گزینه های قابل دسترس برای میلان محسوب می شوند.

با نگاهی به این که چه کسی جایگزین فرانک کسیه خواهد شد، می توانیم به دنیس زکریا از بروسیا مونشن گلادباخ اشاره کنیم که به صورت رسمی خروج او در پایان فصل اعلام شده است. این ملی پوش سوئیسی، جانشین ایده آلی برای هافبک ساحل عاجی میلان است اما رقابت برای جذب رایگان این بازیکن بالاست.

بوباکار کامارا از المپیک مارسی نیز از گزینه های رایگان روی میز برای تقویت خط میانی محسوب می شود اما برای جذب او نیز تیم های بسیاری وجود دارند؛ در حالی که کورنتین تولیسو هم قصد خروج از بایرن مونیخ در پایان فصل را دارد و او هم می تواند یک فرصت برای روسونری باشد.

با نگاهی به خط حمله، ایسکو از رئال مادرید به صورت رایگان در تابستان جدا خواهد شد و تحت شرایط مناسب می تواند به خط حمله‌ی روسونری کیفیت و تجربه را انتقال بدهد.

سپس می توان به مهاجمان رایگان دیگری چون آندری کراماریچ، دیووک اوریگی و آندره آ بلوتی اشاره کرد.

9404