انتقاد مدافع اسپانیایی چلسی از عملکرد داوران در لیگ برتر

انتقاد مدافع اسپانیایی چلسی از عملکرد داوران در لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع اسپانیایی آبی های لندنی بعد از کسب نتیجه تساوی روز گذشته برابر لیورپول از داوری ها انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، سزار آزپیلیکوئتا، مدافع اسپانیایی چلسی پس از تساوی دو بر دوی دیشب این تیم مقابل لیورپول به خبرنگاران گفت: "ما 2-0 شکست خورده بودیم و سخت جنگیدیم تا به بازی برگردیم و حتی یک ثانیه هم ایمان خود را از دست ندادیم. در نیمه دوم احساس کردیم که می‌توانیم آن ها را شکست دهیم و گل سوم را به ثمر برسانیم. گل زدیم اما موفق نشدیم؛ همه به میدان رفتیم اما این کافی نبود؛ هر دو تیم موقعیت های زیادی داشتند و آن ها می توانستند گل سوم را بزنند و بازی را برای ما سخت کنند اما بعد از آن که بازی فوق العاده ای به نمایش گذاشتیم نتوانستند این کار را بکنند. منچستر سیتی در رتبه اول قرار دارد، هر چه بیشتر عقب باشیم، آن ها را بیشتر خوشحال می کند. آن ها برنامه بسیار دقیقی دارند و وظیفه ما این است که فاصله را کم کنیم. ما می دانیم که این تیم بسیار با کیفیت است، اما در حال حاضر به سطحی از ثبات که به ما اجازه دهد در اوج بمانیم، نرسیده ایم."

مدافع اسپانیایی آبی های لندنی با انتقاد از عملکرد برخی داوران گفت: "داوران فقط آن چه را که در مورد خودشان فکر می کنند می گویند، گاهی شاهد پنالتی های خنده دار هستیم و گاهی اوقات خطاهای بسیار خطرناک نادیده گرفته می شود. در برخی مسابقات داوران تمایلی به اعلام خطا ندارند."

9404