هشدار مدیر سابق میلان به هافبک این تیم: هر جا بروی باید از صفر شروع کنی!

هشدار مدیر سابق میلان به هافبک این تیم: هر جا بروی باید از صفر شروع کنی!

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از مدیران سابق روسونری نسبت به عدم تمدید قرارداد هافبک ساحل عاجی با این باشگاه واکنش نشان داده و به این بازیکن هشدار داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه‌ی ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت، در فصل تابستان بود که فرانک کسیه زمانی که در مسابقات المپیک حضور داشت، در مصاحبه ای به صورت رسمی اعلام کرد که پس از بازگشت به میلان سریعاً قراردادش را تمدید خواهد کرد اما با گذشت چهار ماه از المپیک توکیو، هنوز خبری از تمدید قرارداد نیست و به نظر می رسد در پایان فصل به صورت رایگان میلان را ترک خواهد کرد.

آریدو برایدا، یکی از مدیران افسانه ای و موفق سابق باشگاه میلان در تازه ترین مصاحبه‌ی خود با خبرنگار این نشریه به فرانک کسیه پیرامون خروج احتمالی اش هشدار داد. صحبت های این پیشکسوت مدیریت میلانی ها را در ادامه می خوانید:

درباره‌ی خروج رایگان کسیه در پایان فصل؟

"در گذشته، خطاب به یک بازیکنی که اشاره ای به نامش نمی کنم، این جمله را گفته بودم که یادت باشد که تو این جا در میلان یک قهرمانی و مردم عاشق تو هستند. ولی اگر این باشگاه را ترک کنی و به هر تیم دیگری بروی، می بینی که در هر جای دیگر از صفر شروع خواهی کرد." 

این مدیر با سابقه‌ی روسونری در پایان صحبت هایش هم ابراز امیدواری کرد که هافبک ساحل عاجی میلانی ها در این باشگاه بماند و گفت: "امیدوارم فرانک کسیه در باشگاه میلان بماند و اگر من به جای این بازیکن بودم، حتماً می ماندم."

9404