قوانین نقل و انتقالاتی جدید فیفا به نفع روسونری/ حالا کسیه باید سریعا تصمیم بگیرد

قوانین نقل و انتقالاتی جدید فیفا به نفع روسونری/ حالا کسیه باید سریعا تصمیم بگیرد

پایگاه خبری فوتبالی - با توجه به قوانین جدید نقل و انتقالات فیفا، هافبک ساحل عاجی روسونری باید سریعاً پیرامون تعیین تکلیف آینده‌ اش تصمیم‌ گیری کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه‌ی گاتزتا دلو اسپورت چاپ میلان و دیگر رسانه های اروپایی، در رابطه با آینده‌ی فرانک کسیه، هافبک ساحل عاجی باشگاه میلان باید سریعاً تصمیم گیری شود چرا که اگر این بازیکن قراردادش را با باشگاه میلان تمدید نکند، باید در رابطه با باشگاه بعدی خودش تصمیم مشخصی را به صورت رسمی ارائه بدهد.

این موضوع به این دلیل است که قوانین جدید نقل و انتقالاتی در فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) به این شکل است که باشگاهی که قصد امضای پیش-قرارداد قبل از تکمیل انتقال رایگان بازیکن مورد نظرش را دارد، باید این توافق را به اطلاع باشگاهی که مالک فعلی بازیکن است، برساند.

در نتیجه، تا پایان ماه ژانویه فرانک کسیه به میلان اجازه خواهد داد تا بداند که این ملی پوش ساحل عاجی قصد رفتن به چه باشگاهی را دارد.

در حال حاضر، سه پیشنهاد برای تیم آینده‌ی فرانک کسیه روی میز مذاکره قرار دارد و با توجه به تحسین این بازیکن از سوی لئوناردو، مدیر ورزشی پاریسن ژرمن، انتقال این هافبک تنومند به لیگ لوشامپیونه و باشگاه متمول پایتخت فرانسه همچنان زنده است. دو گزینه‌ی دیگر نیز مربوط به لیگ برتر فوتبال انگلستان می باشد که يکی از آن ها منچستر یونایتد است که کسیه را به عنوان جانشین پل پوگبا در نظر دارد و دیگری هم آنتونیو کونته از باشگاه لندنی تاتنهام هاتسپر می باشد.

هر سه باشگاه اروپایی نام برده شده، این توانایی را دارند تا دستمزد خالص هشت میلیون یورویی را که مورد نظر فرانک کسیه است، تأمین و حتی تضمین کنند.

9404