بستری شدن مهاجم اسبق رئال مادرید در بیمارستان به علت کرونا

بستری شدن مهاجم اسبق رئال مادرید در بیمارستان به علت کرونا

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو کاسانو بازیکن اسبق رئال مادرید و تیم ملی ایتالیا به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده است.

به گزارش فوتبالی، کارولینا مارسیالیس همسر کاسانو اعلام کرد که بازیکن اسبق 39 ساله در تعطیلات کریسمس با مثبت شدن تست کرونایش مواجه شده است. کاسانو در اخرین روزهای سال 2021 به کرونا مبتلا شده و پس از چندین روز حضور در قرنطینه به بیمارستان رفته و تحت مراقبت قرار گرفته چرا که شرایطش وخیم تر شده است. روز گذشته کاسانو به بیمارستان رفته است.

کاسانو در بیمارستان سن مارتینو در جنوا به علت عوارض ناشی از ویروس کرونا بستری شده است هر چند که همسرش کارولین سعی کرد که به هوادارانش روحیه بدهد و به آنها اعلام کرد که حال آنتونیو خوب است. همسر کاسانو در پیامی اینستاگرامی نوشت:" حال آنتونیو خوب است و در حال حاضر در بیمارستان است. "

همسر کاسانو اعلام کرد که بر خلاف اخبار رسانه ها مهاجم اسبق تیم ملی ایتالیا هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده است.  کاسانو در دوران فوتبالش جنجال های زیادی داشت. مشکلاتی نظیر اضافه وزن و بی انضباطی همیشه گریبانگیرش بود  و به همین خاطر هرگز نتوانست به سطح مورد انتظار دوران فوتبال خود دست پیدا کند.

4125