رسمی؛ هافبک برزیلی آبی اناری‌ها به استون‌ویلا پیوست

رسمی؛ هافبک برزیلی آبی اناری‌ها به استون‌ویلا پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک برزیلی سابق لیورپول و بایرن مونیخ که با بازگشت به نیوکمپ، رقابت های فصل جدید را هم با پیراهن آبی و اناری پوشان بندر بارسلون آغاز کرده بود، نیم فصل دوم مسابقات را در لیگ برتر فوتبال جزیره و تیم استون ویلا توپ خواهد زد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی و انگلیسی، فیلیپه کوتینیو، هافبک بیست و نُه ساله‌ی برزیلی باشگاه بارسلونا که سابقه‌ی بازی با پیراهن تیم های لیورپول انگلستان و بایرن مونیخ آلمان را نیز در کارنامه‌ی دوران حرفه ای بازیگری خود دارد، با انتقالی قرضی و تا پایان رقابت های فصل جاری به تیم استون‌ ویلا از باشگاه های حاضر در لیگ برتر فوتبال جزیره ملحق شد.

فیلیپه کوتینیو که در سال ۲۰۱۸ میلادی از لیورپول انگلستان به بارسلونای اسپانیا منتقل شد، برای دومین بار بعد از انتقال قرضی نخست به باشگاه آلمانی بایرن‌ مونیخ، به تیم دیگری که این بار استون ویلا خواهد بود، قرض داده شد. این بازیکن در طول رقابت های فصل جاری لاليگای اسپانیا، شانزده مرتبه با پیراهن آبی و اناری رنگ بلوگرانا به میادین مسابقات رفت و موفق شد که دو گل نیز به ثمر برساند.

فیلیپه کوتینیو ادامه‌ی رقابت های فصل جاری را در لیگ برتر فوتبال انگلستان و در کنار و زیر نظر استیون جرارد، هم‌بازی و هم تیمی سابق خود در جمع قرمزپوشان بندر لیورپول سپری خواهد کرد چرا که اسطوره‌ی ليورپولی ها نیز چند وقتی است که کار خود را به عنوان سرمربی باشگاه استون ویلای انگلیس شروع کرده است.

این هافبک برزیلی خاطرات نسبتا خوبی از دوره‌ی اول قرضی خود در تیم شهر مونیخ دارد و امیدوار است تا در دوره‌ی دوم انتقال قرضی خودش که این بار به مقصد انگلستان خواهد بود، باز هم بتواند خاطرات خوبی از خود به جای بگذارد.

9404