پاسخ منفی ستاره روسونری به پاریسن ژرمن

پاسخ منفی ستاره روسونری به پاریسن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی - تئو هرناندز ستاره فرانسوی میلان می‌گوید که در میلان بسیار خوشحال است و می‌خواهد قراردادش را با این باشگاه تمدید کند. 

به گزارش فوتبالی، در چند روز گذشته اخباری مبنی بر علاقه پاریسن ژرمن به تئو هرناندز به گوش می‌رسید و روز گذشته این مدافع فرانسوی در حالی که برای اولین بار، بازوبند کاپیتانی روسونری را بر بازو بسته بود، توانست 2 گل از 3 گل تیمش را مقابل ونتزیا به ثمر برساند تا میلان به یک پیروزی شیرین 0-3 خارج از خانه دست پیدا کند. 

به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، مدافع سابق رئال مادرید در گفت و گویی با اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "نمایش بسیار فوق العاده‌ای داشتیم و می‌دانستیم که بازی سختی در انتظار ماست. در این بازی من کاپیتان بودم، چون آلسیو رومانیولی و داویده کالابریا غایب بودند، ولی من بابت بستن بازوبند خیلی خوشحالم و به خودم افتخار میکنم. حالا باید در تمامی دیدارها پیروز شویم و به اینتر فشار وارد کنیم."

"پاریسن ژرمن؟ مذاکرات من با میلان برای تمدید قرارداد در مرحله پیشرفته‌ای قرار دارد. از اولین روز حضورم در این باشگاه، حس و حال خوبی داشتم. هر روز تلاش می‌کنم تا به بهترین بازیکن در پست دفاع چپ تبدیل شوم. همچنین در این راه پائولو مالدینی همراه من است و هر از چندگاهی مرا راهنمایی می‌کند."

4416