واکنش مدافع فرانسوی میلان به شایعه انتقالش به چلسی و پاریسن‌ژرمن

واکنش مدافع فرانسوی میلان به شایعه انتقالش به چلسی و پاریسن‌ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع چپ ملی پوش و فرانسوی روسونری در دو بازی اخیر با توجه به غیبت آلسیو رومانیولی و داویده کالابریا، بازوبند کاپیتانی تیمش را بر بازوی خود بست و در دیدار شب گذشته موفق شد دو گل از سه گل میلان را به ثمر برساند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ی اسکای اسپورت و برخی از رسانه های انگلیسی، تئو هرناندز، مدافع چپ تیم ملی فوتبال فرانسه و باشگاه میلان ایتالیا در واکنش به زدن دو گل در بازی شب گذشته مقابل ونتزیا به خبرنگاران گفت: "عملکردمان عالی بود و می دانستیم که این بازی آسان نخواهد بود."

مدافع چپ فرانسوی روسونری درباره‌ی بستن بازوبند کاپیتانی میلان در دو دیدار اخیر نیز چنین گفت: "به این دلیل کاپیتان هستم که آلسیو رومانیولی و داویده کالابریا هر دو در دسترس نیستند؛ اما از بستن آن بسیار خوشحالم. حالا ما باید در هر بازی برای پیروزی تلاش کنیم تا اینتر را تحت فشار قرار بدهیم."

تئو هرناندز در پایان صحبت هایش در ارتباط با لینک شدنش به تیم هایی نظیر چلسی و پاری سن ژرمن، چنین اظهار نظر کرد: "برای تمدید قراردادم با میلان در مرحله‌ی پیشرفته ای قرار داریم. از روز اولی که این جا بودم تا به امروز بسیار خوشحالم. هر روز در حال تلاش هستم تا به بهترین تبدیل شوم. پائولو مالدینی هم اغلب با پیشنهادهایش به من کمک و راهنمایی می کند."

9404