جواهری که به جوان‌ترین انتقال تاریخ فوتبال آمریکا تبدیل شد

جواهری که به جوان‌ترین انتقال تاریخ فوتبال آمریکا تبدیل شد

پایگاه خبری فوتبالی - اکسل کی چهارده ساله رکوردشکنی کرد و بالاتر از فردی آدو به جوان ترین انتقال تاریخ لیگ فوتبال آمریکا تبدیل شد.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم جوان در حالی با رئال سالت لیک قرارداید دو ساله امضا کرد که فقط 14 سال و 15 روز سن دارد. بدین ترتیب او با 153 روز سن کمتر رکورد فردی آدو را شکست و به جوان ترین انتقال تاریخ فوتبال آمریکا تبدیل شد. آدو در سال 2004 با انتقال به باشگاه دی سی یونایتد رکوردشکنی کند. حالا باشگاه رئال سالت لیک اعلام کرده است که اطمینان دارند که اکسل کی به "پله جدید" تبدیل خواهد شد.

الیوت فال مدیر اجرایی باشگاه سالت لیک گفت:" در طول یک سال اخیر، اکسل ثابت کرده که یکی از آینده دارترین بازیکنان لیگ آمریکا است. شخصیت فوق العاده او مقابل دروازه حریفان فراتر از سنش است. او یک ورزشکار فوق العاده است که می تواند در سالهای آینده به یکی از گلزنان درجه یک فوتبال ما تبدیل شود."

کی در دسامبر 2007 در ساحل عاج متولد شد و بعد از آن به برزیل منتقل شد، جایی که پدرش در آن جا بازی می کرد. این خانواده در سال 2017 به سن دیگو مهاجرت کردند. اسکل بدین ترتیب به اکادمی گالکسی ملحق شد که در سال 2020 به آکادمی سالت لیک ملحق شد. این نوجوان در اکتبر گذشته در حالی که فقط سیزده سال و هشت ماه سن داشت اولین بازی خود را در تیم رزروهای رئال سالت لیک انجام داد و حالا اولین قرارداد حرفه ای خود را به امضا رسانده است.

4125