واکنش سران بایرن‌مونیخ به مراسم معرفی برترین‌های فیفا

واکنش سران بایرن‌مونیخ به مراسم معرفی برترین‌های فیفا

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی برای دومین سال متوالی به عنوان بهترین بازیکن فیفا انتخاب شد و حالا مقامات باواریایی ها نسبت به این موضوع واکنش نشان داده اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، کاپیتان ها و مربیان همه تیم های ملی، هواداران و نمایندگان رسانه ها از سراسر جهان به مهاجم لهستانی اف سی بایرن مونیخ رای دادند تا لواندوفسکی که فصل گذشته با 41 گل رکورد گرد مولر فقید را شکسته بود، به عنوان بهترین بازیکن سال 2021 فیفا برگزیده شود. او همچنین پس از هت تریک اول هفته خود در جریان دیدار با کلن به دومین بازیکن تاریخ بوندسلیگا بعد از بمب افکن بدل شد که به 300 گل در لیگ برتر آلمان رسید. علاوه بر لواندوفسکی، باید به کاپیتان تیم مانوئل نویر، برای کسب مقام سوم بهترین گلر سال تبریک گفت.

واکنش مقامات بایرن مونیخ به مراسم فیفا

هربرت هاینر، رئیس باشگاه: "به رابرت لواندوفسکی تبریک می گویم! او با انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن جهان، یک بار دیگر تاریخ سازی کرد. او از زمان دریافت این جایزه در سال گذشته حتی یک لحظه هم برای دریافت دوباره آن دست نگاه نداشته است. او یک ماشین گلزنی همیشگی است. او برای دومین بار متوالی بهترین بازیکن شد که دلیل دیگری است بر این که او یکی از بزرگان تاریخ فوتبال است. همین امر در مورد مانوئل نویر نیز صدق می کند، همه ما دوست داشتیم او نیز از عنوان خود دفاع می کرد. او ضامن موفقیت تیم است و بازی او استانداردهایی را برای گلرهای نسل های بعدی تعیین کرده است. با این وجود، به ادوارد مندی نیز تبریک می گویم."

اولیور کان، مدیر اجرایی باشگاه: "روبرت لواندوفسکی یک پدیده است. زمانی که او به یک قله رسید، بلافاصله به قله بعدی فکر می کند. بنابراین اصلا دور از ذهن نبود که برای دومین بار متوالی عنوان بهترین بازیکن مرد فیفا را کسب کند. ما همچنین دوست داشتیم مانوئل نویر دوباره جایزه بهترین دروازه بان فیفا را دریافت کند. به ادوارد مندی تبریک می گویم او نیز شایسته این عنوان است. اف سی بایرن از داشتن دو بازیکن استثنایی یعنی روبرت لواندوفسکی و مانوئل نویر مفتخر و خوشحال است. یکی در این سمت زمین گل می زند و دیگری در آن سمت زمین از گلزنی حریف جلوگیری می کند. هر دو استانداردهایی را در داخل و خارج از زمین تعیین کرده اند."

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه: "روبرت شایسته این عنوان است. حیف که مانوئل برنده نشد. همه ما این آرزو را برای او داشتیم. برای من، او بهترین بود؛ اما البته به ادوارد مندی هم تبریک می گویم. همه در اف سی بایرن می دانند که روبرت و مانوئل نقش مهمی در موفقیت باشگاه ایفا کرده اند. روبرت سال هاست که به طور مداوم عملکردی در سطح جهانی دارد. او زندگی خود را بر روی حرفه‌ی خود متمرکز کرده است. او نظم و میل خاصی از خود نشان می دهد. به همین دلیل است که او همیشه آمادگی بالایی دارد. دریافت جایزه بهرتین بازیکن برای دو سال متوالی نشان دهنده وضعیت فوق العاده لوا است و این اتفاق به او برای این فصل انگیزه خواهد داد. روبرت عاشق رکورد زدن است. ما افتخار می کنیم که او اتفاقات منحصر به فرد زیادی را به تاریخ باشگاه بایرن اضافه کرده است."

9404