رونمایی از یقه متفاوت پیراهن منچستریونایتد در فصل 23-2022

رونمایی از یقه متفاوت پیراهن منچستریونایتد در فصل 23-2022

پایگاه خبری فوتبالی - اولین تصاویر از طرح پیراهن اول منچستریونایتد در فصل آینده منتشر شده است که یقه کلاسیک این پیراهن با واکنش های زیادی همراه شده است.

به گزارش فوتبالی، آدیداس سعی کرده که در طراحی پیراهن های منچستریونایتد خلاقانه عمل کند که طرح پیراهن این تیم برای فصل آینده با الگوبرداری از طرح های کلاسیک با واکنش های زیادی همراه شده است.

فوتی هدلاینز طرحی از پیراهن منچستریونایتد در فصل 23-2022 منتشر کرده است که بزرگترین تغییر را می توان مربوط به یقه آن دانست. این یقه شباهت های به پیراهن فصل 94-1993 منچستریونایتد دارد که البته آن یقه به رنگ تمام سفید بود اما طرح جدید با رنگ های مثلثی مشکی و قرمز طراحی شده است و خیلی ها با دیدن این پیراهن یاد زمانی افتاده اند که اریک کانتونا پیراهن های مشابهی را در منچستریونایتد به تن می کرد و البته یقه آن را به سمت بالا می زد تا با بقیه متفاوت باشد.

منچستریونایتد

هواداران منچستریونایتد استقبال گرمی از این پیراهن در شبکه های اجتماعی داشته اند. یک نفر نوشته است:"این می تواند بهترین پیراهن ما در یک دهه اخیر باشد." و دیگری نوشته است:" این پیراهن به حدی زیباست که برای آژانس های مد مناسب است و نه یک باشگاه فوتبال." و دیگری نوشته است:" پتانسیلش را دارد تا پیراهنی ماندگار باشد."

آدیداس در فصل 19-2018 نیز از طرح سه خط خود در پیراهن منچستریونایتد استفاده کرد که آن فصل برای شیاطین سرخ پیش نرفت و مورینیو اخراج شد. یونایتد در آن فصل در لیگ انگلیس ششم شد و حالا آدیداس تصمیم گرفته پس از سه سال طرح سه خط خود را به پیراهن شیاطین سرخ برگرداند.

4125