'پادشاه پاس گل' لقبی برازنده توماس مولر

'پادشاه پاس گل' لقبی برازنده توماس مولر

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه های ورزشی خصوصاً فوتبالی کشور آلمان، لقب 'پادشاه پاس گل' را برای هافبک - مهاجم آلمانی و ملی پوش باواریایی های مونیخ در نظر گرفته اند که بسیار هم برازنده و مناسب این بازیکن با تجربه به نظر می رسد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، هیچ بازیکنی از سال ۲۰۱۰ میلادی تا کنون بیشتر از توماس مولر، هافبک - مهاجم تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ نتوانسته است که تعداد دفعات ارسال پاس گل های خود را برابر با یک عدد دو رقمی بنماید.

"پادشاه پاس گل"، لقبی که کاملاً برازنده و مناسب توماس مولر، هافبک - مهاجم محبوب باشگاه نخست شهر مونیخ و همچنین تیم ملی آلمان می باشد. از سال ۲۰۱۰ میلادی تا کنون توماس مولر موفق شده است که در مدت زمانی معادل با نُه فصل فوتبالی کامل، آمار و ارقام ارسال پاس های گل دو رقمی از خود بر جای بگذارد و در همین راستا، تنها و تنها لیونل مسی، کاپیتان محبوب تیم ملی فوتبال آرژانتین و فوق ستاره‌ی باشگاه پاریسن ژرمن فرانسه است که در این موضوع، با توماس مولر باواریایی ها و مانشافت برابری می کند.

بعد از توماس مولر و لیونل مسی، ستارگان تیم های آلمان و آرژانتین که هر کدام در نُه فصل کامل فوتبالی موفق گشته اند که تعداد ارسال پاس گل های خود را دو رقمی کنند، کوین دی بروینه، هافبک طراح تیم ملی فوتبال بلژیک و بازیساز خلاق باشگاه منچستر سیتی انگلستان و همچنین آنخل دی ماریا، دیگر ستاره‌ی تیم ملی فوتبال آرژانتین و باشگاه فرانسوی پاریسن ژرمن در طی هفت فصل کامل فوتبالی موفق شده اند که تعداد ارسال پاس گل های خود را دورقمی نمایند.

بعد از دی بروینه و دی ماریا نیز مسوت اوزیل، ملی پوش پيشين مانشافت و توپچی های لندنیِ فوتبال جزیره با اصلیتی ترکیه ای و همچنین سس فابرگاس، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال اسپانیا و هافبک خوش نقش سال های نه چندان دور تیم هایی همانند آرسنال، بارسلونا و چلسی در ضمن گذران پنج فصل کامل فوتبالی، موفق شده اند که تعداد دفعات ارسال پاس گل های دورقمی در کارنامه‌ی دوران بازیگری حرفه ای خود به یادگار بگذارند.

9404