رکورد ویژه تیم ژاوی مقابل آلاوز؛ بازگشت تیکی تاکا

رکورد ویژه تیم ژاوی مقابل آلاوز؛ بازگشت تیکی تاکا

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و دوم از رقابت های لالیگا، بارسلونا و دپورتیوو آلاوز به مصاف هم رفتند و بارسلونا در نهایت موفق شد این بازی را با نتیجه یک بر صفر ببرد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد و بدین ترتیب از کابوس های اخیر قدری فاصله بگیرد.

به گزارش فوتبالی، تیم ژاوی در این بازی در دقایق پایانی توسط لوک دی یونگ روی پاس فران تورس به گل رسید و از توقف در این بازی لالیگایی فرار کرد. اما اگر بخواهیم نگاهی به آمار در این بازی بیندازیم می‌بینیم که بارسلونا در این بازی یک رکورد ویژه را برای خود در این فصل ثبت کرده است.

در واقع آبی و اناری ها در این بازی 693 پاس داده اند که این تعداد پاس، رکورد بارسلونا در این فصل است. بارسا تا پیش از بازی مقابل آلاوز، در هیچ دیداری تعداد 693 پاس نداده بود و اکنون با هدایت ژاوی هرناندز در بازی مقابل آلاوز این تعداد پاس را داد و رکورد این فصل خود را ثبت کرد.

یکی از مشخصه های اصلی سبک بازی تیکی تاکا، تعداد پاس های زیاد است که بارسلونا در بازی مقابل آلاوز همین کار را کرد و به نظر می رسد که ژاوی هرناندز در حال بازگرداندن این سبک به جمع آبی و اناری ها است.

1470