هاینر و آخرین خبرها از تمدید با نویر و لواندوفسکی/ رئیس از خداحافظی شماره ١ هم گفت

هاینر و آخرین خبرها از تمدید با نویر و لواندوفسکی/ رئیس از خداحافظی شماره ١ هم گفت

پایگاه خبری فوتبالی - با تمدید قرارداد جدید مانوئل نویر، برنامه های باشگاه مونیخی برای جذب دروازه بان جانشین فعلاً متوقف خواهد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، مانوئل نویر، دروازه بان شماره‌ی یک بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان در حال حاضر سی و پنج ساله است و بر طبق آخرین خبرها، به زودی قرارداد جدید و سه ساله ای را با باواریایی ها امضاء می کند.

با توجه به سن بالای مانوئل نویر، مدیران بایرن مونیخ در سالیان گذشته به دنبال یافتن جانشینی برای سنگربان شماره‌ی یک آلمانی بودند و بر همین اساس، الکساندر نوبل از تیم شالکه 04 به خدمت گرفته شد.

اما با توجه به تمدید قراراداد جدید مانوئل نویر، این پروژه‌ی یافتن جانشین برای این دروازه بان از سوی مديران باواریایی ها فعلاً متوقف خواهد شد و باشگاه تنها به دنبال در اختیار گرفتن یک دروازه بان دوم برای رزرو و ذخیره‌ی مانوئل نویر خواهد بود.

گفته می شود که قرارداد سه ساله‌ی جدید مانوئل نویر با بایرن مونیخ، آخرین قرارداد حرفه ای این بازیکن خواهد بود و این دروازه بان با سابقه و پر افتخار بعد از اتمام آن، دستکش هایش را خواهد آویخت.

رئیس باشگاه بایرن مونیخ هم تأیید کرد که مانوئل نویر فوتبالش را در مونیخ به پایان خواهد رساند.

هربرت هاینر در این خصوص تأکید کرد که مانوئل نویر قطعاً در بایرن مونیخ از فوتبال خداجافظی خواهد کرد: "مطمئنم که او در این جا فوتبالش را تمام می کند. نویر برای چند سال دیگر نیز در این سطح بازی خواهد کرد. از دید ما او بهترین دروازه بان دنیاست و از تمدید قراردادش خوشحال خواهیم شد."

اما در مورد روبرت لواندوفسکی، دیگر بازیکنی که تا سال 2023 با بایرن مونیخ قرار داد دارد، هاینر با احتیاط بیشتری صحبت کرد و ابراز امیدواری کرد که لوا نیز در بایرن به فوتبالش خاتمه دهد: "هنوز در مورد قرارداد لوا کمی زمان داریم. او فعلاً تا دو سال دیگر با ما است و همان طور که گفتم، امیدوارم در مونیخ فوتبالش را به پایان برساند."

هاینر در نهایت با تأیید سخنان حسن صالح حمیدزیچ اعلام کرد که باشگاه فعالیتی در زمستان جاری نخواهد داشت: "ما تیم قدرتمندی داریم و نیازی به حضور در پنجره‌ی نقل و انتقالاتی زمستان نیست."

9404