قیمت هافبک موردنظر شیاطین سرخ مشخص شد؛ 100 میلیون پوند

قیمت هافبک موردنظر شیاطین سرخ مشخص شد؛ 100 میلیون پوند

پایگاه خبری فوتبالی - سران منچستریونایتد برای به خدمت گیری دکلان رایس، ستاره انگلیسی وستهام باید 100 میلیون پوند هزینه کنند. 

به گزارش فوتبالی، درخشش دکلان رایس در چند فصل اخیر در مرکز زمین از هیچ کس پنهان نیست و او توانسته به یکی از ارکان اصلی تیم دیوید مویس و حتی تیم ملی انگلستان تبدیل شود. رایس با نمایش‌های خوبش، یکی از دلایل اصلی حضور وستهام در رده پنجم است و حالا تیم‌های بزرگ انگلیسی از جمله منچستریونایتد و منچسترسیتی به دنبال جذب او هستند. سران من یونایتد به خاطر رد شدن پیشنهادات تمدید قراردادشان توسط پل پوگبا، به شدت به دنبال جذب یک هافبک شاخص هستند.

به نقل از سایت گل، اما مدیران لندن قصد ندارند به هیچ وجه این بازیکن را ارزان از دست بدهند و به همین خاطر، مبلغ 100 میلیون پوند را طلب کرده‌اند. مویس صراحتا اعلام کرد که به پیشنهادات کمتر از 100 میلیون پوند گوش نخواهند داد. 

منچسترایونینگ نیوز مدعی است که جود بلینگهام هافبک مرکزی بروسیا دورتموند، گزینه دوم شیاطین سرخ در صورت ناکامی در جذب رایس است. به هر حال گلیزرها باید در ابتدا وضعیت سرمربی فصل آینده‌شان را مشخص کنند، زیرا قرارداد رالف رانگنیک تا پایان فصل اعتبار دارد و هنوز صحبتی مبنی بر دائمی شدن قراردادش به میان نیامده است. 

4416