24 ساعت حیاتی در انتظار پرسپولیس

24 ساعت حیاتی در انتظار پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مدیران پرسپولیس می‌توانند تا 24 ساعت آینده خواسته‌های سرمربی این تیم را برای بازگشت به تمرینات برآورده کنند؟

به گزارش فوتبالی، یحیی گل‌محمدی فعلا از جمع قرمزها کناره‌گیری کرده و درخواست‌هایی از مدیریت داشته که اگر تا فردا عملی نشود، جدایی مربی محبوب هواداران پرسپولیس از این تیم قطعی خواهد شد. 

یکی از خواسته‌های اصلی یحیی گل‌محمدی پرداخت مطالبات بازیکنان و اعضای کادرفنی و رساندن آن به میزان 50 درصد است.

اعضای تیم پرسپولیس از ابتدای فصل 20 درصد دریافتی داشتند و پس از حضور درویش 8 درصد دیگر دریافت کردند و حالا گفته می‌شود در خوشبینانه‌ترین حالت و طبق ادعای برخی رسانه‌ها شاید با پرداخت 12 درصد دیگر این میزان به 40 درصد برسد. به نظر می‌رسد شاید این درصد بتواند تا حدود زیادی نظر سرمربی قرمزها را برای بازگشت تامین کند.

روز گذشته معاون مالی پرسپولیس که در میان هواداران این باشگاه حاضر شده بود در پاسخ به درخواست هواداران مبنی بر پرداخت مطالبات بازیکنان گفت که باشگاه در تلاش است تا بتواند این مبلغ را تامین کند اما این کار، در این مقطع و پس از تغییر و تحولات شکل گرفته کار بسیار دشواری است.

شرط دیگر یحیی فراهم کردن یک زمین تمرین جدید برای تیمش بود که گویا قرار است تمرینات پرسپولیس به زمین نفت تهرانسر منتقل شود و اجرایی کردن این شرط، راحت‌تر از دو خواسته دیگر سرمربی پرسپولیس بوده است.

اما سومین درخواست سرمربی پرسپولیس، جذب بازیکنان موردنظرش در نقل و انتقالات زمستانی است. یحیی در لیستی که به درویش داده، نام 2 مهاجم و 2 هافبک را نوشته و امیدوار است که مدیران باشگاه بتوانند بازیکنان مورد نظر او را جذب کنند.

حالا باید منتظر ماند و دید که در این 24 ساعت بسیار حیاتی چه اتفاق جدیدی در باشگاه پرسپولیس رخ خواهد داد. اگر چه درویش و همکارانش امیدوارند که تا فردا اتفاقات خوبی رخ دهد و شرایط بازگشت یحیی گل‌محمدی به تمرینات تیمش فراهم شود اما آن چیزی که دیروز از اعتراض هواداران پرسپولیس جلوی ساختمان این باشگاه دیده شد، نشان می‌دهد که آنها امید چندانی به عملی شدن وعده‌های مدیرعامل جدید این باشگاه ندارند و تا 24 ساعت آینده مشخص خواهد شد که حق با کدامیک از طرفین بوده است.

7655