کسب عنوان ستاره‌ی آینده‌دار فوتبال آسیا توسط مهاجم سپاهانی/ هاجر دباغی: افراد پر ارتباط حمایت کنند تا زنان هم لژیونر شوند

کسب عنوان ستاره‌ی آینده‌دار فوتبال آسیا توسط مهاجم سپاهانی/ هاجر دباغی: افراد پر ارتباط حمایت کنند تا زنان هم لژیونر شوند

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال بانوان سپاهان در مصاحبه‌ای اظهار کرد که کسب عنوان ستاره‌ی آینده‌دار آسیا باعث افتخار است و امید دارد تا از طریق مردان ملی‌پوش که ارتباطات زیادی دارند زنان هم به تیم‌های اروپایی ترانسفر شوند.

به گزارش فوتبالی، هاجر دباغی بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان در مصاحبه‌ای در خصوص تجربه‌ی حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: خوشبختانه در هر سه بازی که در مسابقات جام ملت‌های آسیا انجام شد در ترکیب اصلی تیم حضور داشتم و همیشه از زمانی که ملی‌پوش شدم تاکنون این افتخار نصیب من شده که در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرم. 

مهاجم جوان تیم ملی زنان ایران افزود: ایران اولین حضور خودش را در مسابقات جام ملت‌های آسیایی تجربه می‌کرد و طبق آمار فکر می‌کنم که همه‌ی تیم‌های قدرتمند از جمله ژاپن و چین در اولین حضورهای خودشان از رقابت‌ها کنار رفتند، تیم ما در دور اول با رقیب‌های سرسختی بازی داشت اما تجربه‌های خوبی به‌ دست آوردیم که امیدوارم باعث ادامه موفقیت‌هایمان در مسابقات مختلف شود. 

وی با اشاره به مبتلا شدن برخی از بازیکنان به ویروس کرونا در مسابقات تیم ملی و در آستانه‌ی شروع بازی‌های باشگاهی بیان کرد: چهار نفر از بازیکنان تیم ملی در هند به کرونا مبتلا شدند که این اتفاق برای هیچ‌کدام از اعضای تیم خوشایند نبود، زیرا ما به حضور تک‌تک بازیکنان تاثیرگذار نیاز داشتیم. 

دباغی ادامه داد: همچنین در تستی که مجدداً از ما در هنگام بازگشت به ایران گرفته شد هفت نفر از بازیکنان با کرونا درگیر شدند و اکنون تیم سپاهان، شهرداری سیرجان و شهرداری بم هر کدام حداقل با یک الی چند بازیکن کرونایی مواجه هستند که این شرایط ممکن است حتی برای آقایان هم رخ دهد!

مهاجم ملی پوش تیم سپاهان در خصوص ادامه‌ی بازی‌های لیگ برتر عنوان کرد: این دوره از بازی‌های ملی به پایان رسید و ما باز هم اردو‌های تیمی را درپیش خواهیم داشت اما اکنون باید به سراغ بازی‌های باشگاهی باز گردیم و این هفته هم بازی حساس داربی اصفهان با ذوب آهن را باید انجام دهیم که نتیجه این بازی برای بازیکنان سپاهان بسیار حائز اهمیت است. 

او با اشاره به رکورد خودش در لیگ برتر متذکر شد: من تنها چهار 4 گل دیگر نیاز دارم تا به رکورد افتخار 100 گل باشگاهی در لیگ برتر فوتبال بانوان دست پیدا کنم اما اکنون به آمار فردی توجه زیادی نخواهم داشت و تنها تلاشم این است که بتوانیم با تیم سپاهان به موفقیت های بزرگتری دست پیدا کنیم.

دباغی در خصوص کسب عنوان ستاره آینده آسیا اعلام کرد: با توجه به اینکه هنوز سن پایینی دارم اما خوشبختانه تاکنون در سطح لیگ داخلی و سطح ملی موفق شده‌ام که پیشرفت‌های زیاده داشته باشم و عناوین مختلفی را به دست آورم. اما کسب عنوان ستاره‌ی آینده‌دار فوتبال آسیا باعث غرور و افتخار من است، چرا که توانسته‌ام با لباس ملی کشور به گونه‌ای دیده شوم که مرا ستاره‌ی آینده‌دار فوتبال آسیا خطاب کنند و امیدوارم در آینده بتوانم در هر جایی که بازی می‌کنم مهره تأثیرگذاری باشم.

مهاجم خوش نقش تیم ملی تصریح کرد: از تمام کسانی که ما را در این مسیر حمایت کردند ممنونم اما خواهشمندم حمایت‌ها صرفاً به فضای مجازی ختم نشود. همانطور که تیم آقایان زمانی موفق و بزرگ شد که بازیکنانش به اروپا رفتند و شاغل شدند و سطح فنی تیم را بالا بردند. اکنون باید آنان که ارتباطات زیادی دارند از ما حمایت کنند تا این اتفاق برای بانوان هم رقم بخورد و زمینه‌ی حمایت‌ها به گونه دیگر هم فراهم شود.

وی همچنین تأکید داشت: از بازیکنان تیم‌های آقایان شخصی که ارتباطات زیادی دارد و توانمند است، تلاش کند تا بانوان لژیونر شوند. همانگونه که آقای جهانبخش، آزمون و طارمی از یک نقطه‌ای شروع کردند باید این اتفاق هم در تیم بانوان رخ دهد تا ما هم بتوانیم به آرزوهایمان دست پیدا کنیم و سطح تیم ملی بانوان را بالا ببریم.....

1377