دلیل ناراحتی این روزهای رونالدو از زبان هم تیمی برزیلی‌اش

دلیل ناراحتی این روزهای رونالدو از زبان هم تیمی برزیلی‌اش

پایگاه خبری فوتبالی - فرد هافبک برزیلی منچستریونایتد می‌گوید که کریستیانو رونالدو به خاطر ناکامی پرتغال در صورت مستقیم به جام جهانی، بسیار ناراحت است. 

به گزارش فوتبالی، در رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی 2022، پرتغال در پس از صربستان در رده دوم گروه قرار گرفت تا به رقابت‌های پلی آف برود. آن‌ها باید در هر دو بازی پلی آف به پیروزی برسند و در غیر این صورت، رونالدو غایب بزرگ جام جهانی آینده خواهد بود. پرتغال در دیدار آخرش در گروه مقابل صربستان به میدان رفت و با شکست 2-1، به رده دوم جدول سقوط کرد. 

به نقل از یورو اسپورت، فرد هم تیمی رونالدو در این باره گفت: "کمی راجع به این موضوع (حضور پرتغال در پلی آف) حرف زدیم. مشخص است که او بابت مستقیم صعود نکردن به جام جهانی بسیار ناراحت است، اما به عنوان یک بازیکن بزرگ و همچنین کاپیتان پرتغال، او می‌داند که چگونه باید هم تیمی‌هایش را آماده کند. ناراحتی‌ کریستیانو واضح است، اما مطمئنم که او تا لحظه آخر برای صعود به جام جهانی خواهد جنگید. همه می‌دانند که رونالدو عاشق فتح جام‌هاست و در هر لحظه می‌خواهد توانایی‌هایش را اثبات کند." 

پرتغال در صورت پیروزی مقابل ترکیه، به احتمال فراوان با ایتالیا بازی خواهد کرد و این به معنای غیبت قطعی یکی از این دو تیم بزرگ، در جام جهانی آینده است. 

4416