انتقال مهاجم آرسنال به بارسلونا برهم خورد؟

انتقال مهاجم آرسنال به بارسلونا برهم خورد؟

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که ساعاتی پیش گفته شده بود که پیر امریک اوبامیانگ قرار است در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات زمستانی به بارسلونا بپیوندد و بدین ترتیب لاپورتا یک خرید دیگر خواهد داشت، اما اکنون حرف و حدیث هایی مطرح شده که نشان می‌دهد انتقال اوبامیانگ به بارسلونا در حال برهم خوردن است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا اوضاع مالی مناسبی ندارد و همین وضعیت موجب شده تا مجبور شود در این فصل از بازیکنان جوان زیادی در ترکیب تیم خود استفاده کند و در تابستان گذشته عملکرد خوبی در پنجره نقل و انتقالاتی نداشته باشد. اکنون هم در این زمستان به نظر می رسد که اوضاع مالی بارسلونا همچنان روی نقل و انتقالات این تیم اثر می گذارد.

به گفته جرارد رومرو، خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا و همچنین چند خبرنگار دیگر از جمله اخبار منتسب به فابریزیو رومانو، اوبامیانگ با باشگاه بارسلونا بر سر دستمزد به توافق نرسیده است و این قضیه ممکن است انتقال او به بارسا را به طور کامل در این زمستان برهم بزند.

لاپورتا به دنبال مهاجمی است که دستمزد زیادی دریافت نکند چرا که وضع مالی بارسا کشش پرداخت حقوق و دستمزد بالا را ندارد و همین قضیه روی انتقال اوبامیانگ اثرگذار بوده است.

1470