خواهر رونالدو مغازه سی‌آر‌سون در مادیرا را تعطیل کرد

خواهر رونالدو مغازه سی‌آر‌سون در مادیرا را تعطیل کرد

پایگاه خبری فوتبالی - الما آویرو یکی از خواهران کریستیانو رونالدو اعلام کرد که فروشگاه لباس با برند سی آر سون در مادیرا پس از پانزده سال تعطیل می شود.

به گزارش فوتبالی، خواهر رونالدو در پیامی اینستاگرامی با تایید این خبر نوشت:" پروژه های بزرگ تری در راه است، انرژی بیشتری صرف شده و زمان، محبت و عشق خانواده من را همراهی می کند. با توجه به این که زمان برای همه کارها وجود ندارد و با توجه به این که زندگی را دوره های مختلف تشکیل می دهند، پس از پانزده سال تصمیم گرفتم که به این بخش از زندگی ام پایان ببخشم. تصمیم آسانی نبود چرا که رویایم در همین  جا آغاز شد. لحظات، خاطرات و اتفاق های مهمی در این برهه رخ دادند که همیشه در قلب من می مانند."

خواهر رونالدو در حوزه های مختلفی نظیر طراحی جواهرات فعالیت دارد و اخیرا در توسعه برند نوشیدنی با آرم سی آر سون هم نقش داشته است و به نظر می رسد که به همین خاطر تصمیم گرفته که به علت شلوغ بودن برنامه هایش فعالیت فروشگاه لباس با برند رونالدو را متوقف کند.

سال گذشته نیز خانواده رونالدو یکی از رستوران هایشان در شهر مادیرا را تعطیل کرده بودند و در سال 2020 نیز فروشگاه لباس برند سی آر سون در منطقه ویلامورا در آلگاروه تعطیل شده بود.  رونالدو از ابتدای دوران فوتبالش در توسعه محصولات با برند شخصی خود نظیر عینک آفتابی، ادکلن، لباس زیر، کتانی و ... سخت کار کرده و یکی از درآمدهای بزرگ وی مربوط به همین هزینه است. البته رونالدو در حوزه های دیگر نظیر هتلداری، سالن بدنسازی، کلینیک کاشت مو و ... نیز ورود پیدا کرده است.

4125