عکس؛ انتقام سنگین بازیکن قرضی از مسی و یارانش

عکس؛ انتقام سنگین بازیکن قرضی از مسی و یارانش

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن توسط دروازه بان خودش از جام حذفی فرانسه حذف شد چرا که مارسین بولکا دروازه بان قرضی این تیم دو پنالتی را برای نیس مهار کرد.

به گزارش فوتبالی، دو تیم در 120 دقیقه در جریان بازی به تساوی بدون گل در پارک دو پرنس رضایت دادند و در ضربات پنالتی، نیس با نتیجه شش بر پنج به پیروزی رسید.مسی و امباپه پنالتی هایشان را به گل تبدیل کردند اما بولکا که قرضی در این تابستان به نیس ملحق شده، پنالتی های پاردس و سیمونز را مهار کرد تا تیم کریستوف گالتیه به یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

مارسین بولکا

بولکا از حذف تیم اصلی خود نه تنها ناراحت نشد بلکه احساساتش را کاملا رها کرد. در حقیقت بولکا با مهار پنالتی سیمونز به صعود تیمش کمک کرد و بعد از آن برای جشن گرفتن نزد هم تیمی هایش رفت. بولکا پس از گلش با خوشحالی زانو زد و در رختکن هم به جشن گرفتن ادامه داد.

دروازه بان لهستانی در آکادمی چلسی رشد کرده بود و در این تیم تجربه قهرمانی متوالی در جام حذفی جوانان را داشت. این بازیکن با اتمام قراردادش با چلسی در تابستان 2019 راهی پی اس جی شد که فقط دو بازی در لیگ فرانسه داشت و در سالهای اخیر قرضی به تیم هایی نظیر کارتاخنا و شاتورو رفت.

این دروازه بان 22 ساله حالا توانسته ارزشهای خود را به مدیران پی اس جی ثابت کند و از تیم سابقش انتقام بگیرد. این بازیکن در تابستان شماره 30  پی اس جی را در اختیار داشت اما مجبور شد که این شماره را در اختیار مسی قرار بدهد و پس از آن به صورت قرضی با بند خرید به نیس ملحق شد.

4125