رسمی‌‌؛ میسون گرینوود با قید وثیقه از زندان آزاد شد

رسمی‌‌؛ میسون گرینوود با قید وثیقه از زندان آزاد شد

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم پر حاشیه و انگلیسی شیاطین سرخ که به دلیل آزار و اذیت و ضرب و شتم نامزدش بازداشت شده بود، به قید وثیقه و با ضمانت آزاد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، میسون گرینوود، مهاجم جوان و بیست ساله‌ی تیم ملی فوتبال انگلستان و باشگاه منچستر یونایتد که اخیراً به خاطر ضرب و شتم نامزدش توسط پلیس انگلستان بازداشت شده بود، با ارائه‌ی ضمانت و به قید وثیقه از زندان آزاد شد.

چند روز پیش بود که نامزد میسون گرینوود با انتشار تصاویری از صورت و بدن زخمی و خون آلود خود، مسئولیت این آزار و اذیت ها و ضرب و شتم ها را متوجه بازیکن ملی پوش شیاطین سرخ ساخته بود. به دنبال این ادعا، بلافاصله میسون گرینوود توسط پلیس کلان‌شهر منچستر بازداشت و روانه‌ی زندان شده بود. در ادامه‌ی ماجرا نیز باشگاه منچستر یونایتد ضمن محکوم کردن این گونه اقدامات و هر گونه خشونت و رفتار مشابه، اعلام کرد که میسون گرینوود تا اطلاع ثانوی حق حضور و شرکت در تمرینات و مسابقات شیاطین سرخ شهر منچستر را نخواهد داشت و در حقیقت این بازیکن را به نوعی تعلیق کرده بود.

همچنین گروهی از بازیکنان و هم تیمی های میسون گرینوود در تیم منچستر یونایتد و تیم ملی انگلستان نیز در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی این بازیکن را آنفالو و به نوعی او را طرد کردند.

حتی برخی شرکت ها و کمپانی های بزرگ و اسپانسر این بازیکن نظیر نایک هم با انتشار بیانیه‌ ای این اقدامات او را محکوم کردند و کمپانی EA این بازیکن را از بازی فیفا 22 کنار گذاشت. در ادامه باشگاه منچستر یونایتد حتی تمامی لباس ها و محصولات مربوط به این بازیکن را از فروشگاه های خود جمع آوری کرده و کنار گذاشت.

حالا و با گذشت چند روز از این ماجرا، از انگلستان خبر می رسد که میسون گرینوود، مهاجم ملی پوش انگلیسی تیم منچستر یونایتد با ارائه‌ی ضمانت و قید وثیقه نزد پلیس شهر منچستر، به طور موقت و تا زمان بررسی و رسیدگی به این پرونده در دادگاه ها و محاکم قضایی انگلستان، از زندان آزاد شده است تا تحقیقات پلیس در این زمینه بیشتر ادامه یابد و نتیجه‌ی نهایی اعلام شود.

9404