افشای مکالمات بین میلانی‌ها و داور بازی با اسپتزیا: ثابت کن قوی هستی!

افشای مکالمات بین میلانی‌ها و داور بازی با اسپتزیا: ثابت کن قوی هستی!

پایگاه خبری فوتبالی - پسران استفانو پیولی یکشنبه شب آینده در دیداری سرنوشت ساز در دربی میلان به مصاف اینتر خواهند رفت که در صورت شکست روسونری می تواند ضمن خارج شدن از کورس قهرمانی، به معنای زنگ خطری برای کسب سهمیه‌ی لیگ قهرمانان اروپا باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، یکی از دلایل حساس شدن دربی، شکست جنجالی میلان برابر اسپتزیا به دلیل مردود شدن گل سالم مسیاس توسط مارکو سرا، داور آن مسابقه بود؛ تصمیم بحث برانگیزی که باعث شد تا او در پایان بازی اشک بریزد و بازیکنانی چون داویده کالابریا، الساندرو فلورنتزی و زلاتان ابراهیموویچ با وجود شکست، سعی داشتند تا به این داور دلداری بدهند.

اکنون مارکو سِرا فاش می کند که در پایان بازی بین او و بازیکنان میلان از جمله زلاتان ابراهیموویچ چه صحبت هایی رد و بدل شده است. او می گوید: "روز بعد از آن اتفاق، از آن ها برای کاری که کردند تشکر کردم."

مارکو سرا در ادامه و در توصیف رفتار هر کدام از این بازیکنان گفت: "کالابریا به عنوان کاپیتان تیم، با کلماتی آرام‌بخش سعی در بهتر کردن حالم داشت. فلورنتزی هم مثل من دلشکسته بود و بعد از او هم تئو و دیاز نیز همین طور. آن ها به من روحیه دادند و گفتند که هر کسی می تواند اشتباه کند."

این داور در توضیح صحبت های بین خود و زلاتان ابراهیموویچ، ستاره‌ی سوئدی روسونری هم چنین گفت: "ابراهیموویچ به خوبی با من صحبت کرد و اصل حرف های او این بود که حالا ثابت کن قوی هستی و واکنش نشان بده. اکنون من هم به آینده و بازگشت به زمین مسابقه فکر می کنم."

9404