سرمازدگی دو بازیکن در دمای منفی 17 درجه آمریکا-هندوراس

سرمازدگی دو بازیکن در دمای منفی 17 درجه آمریکا-هندوراس

پایگاه خبری فوتبالی - در بازی آمریکا و هندوراس در مرحله راهیابی به جام جهانی که در دمای منفی زیر 17 درجه سلسیوس در شب گذشته برگزار شد، دو بازیکن به علت سرمازدگی مورد درمان قرار گرفتند.

به گزارش فوتبالی، تیم گرگ برهالتر با نتیجه سه بر صفر در مرحله راهیابی به جام جهانی در آلیانس فیلد در مینسوتا پیراز شد که این بازی در سردترین حالت ممکن در 20 سال اخیر برگزار شد. بازیکنان هر دو تیم و همچنین داور این اجازه را داشتند تا البسه گرم نظیر پوشاننده گردن و صورت را مورد استفاده قرار بدهند.

آمریکا با گلهای وستون مک کنی، والکر زیمرمن و کریستین پولیشیچ با نتیجه سه بر صفر پیروز شد.برای این که تماشاگران به دیدن بازی بیایند، صندلی ها گرم شده بود، 20 هزار دستکش رایگان توزیع شد و غذای گرم و نوشیدگی رایگان در اختیار هواداران قرار گرفت و اجازه ورود دستگاه های گرمکن مبنتی بر باتری هم به ورزشگاه داده شد اما دمای به شدت سرد و وزش باد با دمای منفی 10 تا منفی 15 درجه باعث شد تا دو بازیکن هندوراس به علت سرمازدگی تعویض شوند!

لوئیز بوبو لوپز دروازه بان هندوراس بین دو نیمه تعویض شد و به خاطر سرمازدگی به درمان نیاز پیدا کرد. هم تیمی او رومل کیتو نیز با مشکل مشابهی مواجه شد. هرنان داریو گومز سرمربی هندوراس از برگزاری بازی راضی نبود و گفت:" فوتبال بازی کردن در این شرایط امکان پذیر نیست."

سرمربی هندوراس گفت که آنها همه تلاش خود را داشته اند تا شرایط را برای برگزاری بازی مهیا کنند. وی اظهار داشت:" ما برای هندوراس و کادر فنی آنها محیط گرمی را مهیا کردیم. وقتی ما به این کشورها می رویم، دمای هوا 90 درجه است و رطوبت 90 درصد است و گاهی با کمبود آب مواجه می شویم. ذات این مسابقات همین است. وقتی قرار شد که بازی در این مکان برگزار شود، پیش بینی می شد که هوا معتدل تر باشد. می خواستیم  طول سفر را کاهش بدهیم. "

4125