صحبت‌های رانگنیک پیش از بازی با میدلزبورو/ واکنش مرد آلمانی به حضور احتمالی پوچتینو در اولدترافورد

صحبت‌های رانگنیک پیش از بازی با میدلزبورو/ واکنش مرد آلمانی به حضور احتمالی پوچتینو در اولدترافورد

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی شیاطین سرخ قبل از دیدار تیمش مقابل میدلزبورو در جام حذفی انگلیس در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، رالف رانگنیک در نشست خبری پیش از بازی منچستر یونایتد مقابل میدلزبورو در چهارچوب رقابت های جام حذفی انگلستان راجع به دستگیری و تعلیق میسون گرینوود گفت: "بله، این موضوعی است که ما در تیم راجع آن صحبت کرده‌ ایم، اما به هر حال همه انسان هستند و جای اشتباه دارند و میسون هم قبل از این اتفاق عضوی از تیم ما بود."

در مورد مصدومین و غایبین بازی امشب:

"کاوانی آخر هفته برمی‌ گردد. او یک هفته پیش با من تماس گرفت و از من پرسید که آیا می‌ تواند دو روز دیگر در خانه بماند و من به او اجازه دادم، زیرا می‌ دانستم که به هر حال نمی‌ تواند در ترکیب اصلی باشد زیرا در نهایت می‌ توانست یکی دو روز قبل از بازی برگردد‌ و با خستگی ناشی از پرواز و اختلاف زمانی ایجاد شده، نمی‌ توانست در این دیدار بازی کند. ویکتور لیندلوف تمام هفته بیمار بود و تمرین نکرده است. بنابراین او نیز این بازی را از دست خواهد داد. اریک بایی به تازگی برگشت. او مشکلاتی دارد. مچ پای او متورم است، بنابراین امشب در ترکیب تیم نخواهد بود. آنتونی مارسیال، آماد دیالو و دونی فن‌ ده بیک لیاقت این را دارند که زمان بیشتری را بازی کنند. آماد اولین بازی خودش را نیز انجام داده و گلزنی کرده است، مطمئنم دونی و آنتونی هم در سویا و اورتون عملکرد خوبی خواهند داشت و امیدوارم به تیم برگردند."

درباره لینک شدن پوچیتیو به منچستر یونایتد:

"من هیچ ایده‌ ای ندارم. تمرکز کامل من در حال حاضر روی تمرینات تیم است، ما در حال رقابت در ۳ جام هستیم، نمی‌ توانم پاسخ منطقی به این سوال بدهم، تمرکز من روی بازی‌ های بعدی، هفته‌ ها و ماه‌ های آینده است."

در مورد نگه داشتن لینگارد:

"دو نکته در این اتفاق سهیم بودند، یکی این که ما مشکلاتی را با گرینوود پیدا کردیم و جدای از آن با تیم‌ های دیگر بر سر انتقال جسی به توافق نرسیدیم. من فکر می‌ کنم ما در چند هفته‌ی گذشته در دفاع کناری پیشرفت کردیم. همچنین برای این بازی منطقه مهمی خواهد بود زیرا میدلزبرو با ۵ دفاع و با وینگ بک‌ های بسیار تهاجمی بازی می‌ کند. این چیزی است که من می‌ خواهم ببینم، مدافعان کناری باید تهاجمی و تقریباً مانند وینگرها بازی کنند و در عین حال مدافعان مدرنی باشند که در دوئل‌ های تک به تک پیروز می شوند و در زمانی که ما تعیین می‌ کنیم باید منطقه بازی را از یک طرف به طرف دیگر تعویض کنند."

در مورد این که از مدافعان کناری خود چه می خواهد:

"آن‌ ها باید در کارهای دفاعی خوب عمل کنند و در عین حال، در زمانی که ما توپ را در اختیار داریم تا جایی که می‌ توانند در کارهای تهاجمی شرکت و به تیم کمک کنند. آن‌ ها باید مدافعان و فول‌ بک‌ هایی باشند که در کار هجومی شرکت می‌ کنند."

در مورد لینگارد:

"با بسته شدن پنجره عصر دوشنبه، هیئت مدیره به من اطلاع داد که ترجیح می‌ دهند لینگارد بماند. من به او گفتم اگر باشگاهی پیدا کند و آن باشگاه بتواند با باشگاه ما به توافق برسد، اجازه می‌ دهم او باشگاه را ترک کند، اما اتفاقاتی افتاد که اوضاع تغییر کرد، ما همچنین با هیچ باشگاه دیگری به توافق نرسیدیم."

در مورد شاو و تلس:

"لوک شاو بازی خواهد کرد، زیرا الکس تلس ۹۰ دقیقه برای برزیل بازی کرد؛ پرواز طولانی هم داشته و خسته است."

آیا در این هفته مشکلی برای شما پیش آمده است و آیا حاشیه‌ ها در تیم مشکل ایجاد کرده‌ اند؟

"ما یک هفته خوب و نرمال و پنج جلسه تمرینی داشتیم."

9404