کاویانپور: تیم ملی می‌تواند در قطر هم دست به کارهای بزرگی بزند

کاویانپور: تیم ملی می‌تواند در قطر هم دست به کارهای بزرگی بزند

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بدون اما و اگر و استرس به جام جهانی رسیدیم و امیدوارم این روند موفق تیم ملی ادامه دار باشد. تیم ملی فعلی قادر است در قطر هم دست به کارهای بزرگی بزند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران موفق شد در هفته هفتم و هشتم مرحله نهایی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، عراق و امارات را شکست داده و جواز صعود به جام جهانی را کسب کند.

در همین راستا حامد کاویانپور در مورد موفقیت ایران در راه جام جهانی، شانس موفقیت در قطر، نقاط ضعف و قوت تیم ملی و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

دو برد متوالی مقابل عراق و امارات که ما را به جام جهانی رساند.

بله. واقعا به اعضای تیم بابت این موفقیت تبریک می‌گویم و امیدوارم این موفقیت در جام جهانی هم ادامه‌دار باشد. بدون استرس و اما و اگر به جام جهانی رسیده و موفق عمل کردیم.

نقطه قوت تیم ملی در این دو بازی چه بود؟

همه نفرات خوب عمل کردند. هم بازیکنان خط دفاع و هم نفرات خط حمله، هوشمندانه و با تدبیر بازی کردند و ۶ امتیاز خوب دیگر را کسب کردیم.

نبود سردار آزمون به تیم ملی ضربه نزد؟

سردار بازیکن خوبی است اما نفرات خیلی خوبی در تیم داریم که به خوبی جایگزین شدند. این یکی از نکات مثبت تیم ملی است که در هر پست نفرات خیلی خوبی دارد.

خط هافبک تیم ملی را چطور می‌بینید؟

تمام نفرات حاضر در این پست عملکرد خوبی دارند و مشکلی بابت کمربند میانی نداریم. از طرفی هم احمد نوراللهی و هم سعید عزت‌اللهی در بهترین فرم هستند و در کنار این نفرات میلاد سرلک و کمال کامیابی نیا هم حضور دارند. در این پست حساس بازیکنان خوبی داریم.

به نظر شما ایران می‌تواند سرانجام در جام جهانی به مرحله حذفی برسد؟

باید از الان برنامه ریزی درستی داشته باشیم. نباید زمان را از دست بدهیم و باید با برنامه پیش رفته و به این هدف بزرگ برسیم. ایران می‌تواند در جام جهانی هم دست به کارهای بزرگی بزند.

به عنوان سوال پایانی. نظر شما در مورد رکورد اسکوچیچ با تیم ملی چیست؟ ۱۵ بازی ۱۴ برد و یک تساوی.

او مربی خوبی است و از سوی دیگر بازیکنان فوق‌العاده‌ای هم در اختیار دارد. نفراتی که ما در تیم ملی داریم در سطح جهانی هستند و در کنار آنها کادر فنی تیم ملی هم خوب کار می کند.

7474