علت تردید میلان در خرید هافبک ملی‌پوش پرتغالی

علت تردید میلان در خرید هافبک ملی‌پوش پرتغالی

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه میلان این فرصت را دارد، تا با انتقالی 20 میلیون یورویی هافبک پرتغالی باشگاه لیل را در زمستان به‌خدمت گیرد، اما برای توافق شخصی با این بازیکن مشکلاتی مقابل روی آن‌هاست.

به گزارش فوتبالی، روسونری در ساعات پایانی نقل‌وانتقالات زمستانی برا خرید رناتو سانچز، هافبک باشگاه لیل فرانسه، با این باشگاه صحبت کرده بود. چیزی که مانع نهایی شدن این انتقال شد، نبود زمان کافی جهت توافق‌های شخصی بازیکن با باشگاه ایتالیایی بود.

به نقل از اسپورت‌ایتالیا، اگر میلان قصد داشته باشد تلاش خود برای جذب این ملی‌پوش پرتغالی را ادامه دهد، پیچیدگی‌های قابل توجهی در انتظار آن‌هاست.

میلان با 20 میلیون یورو می‌تواند نظر باشگاه فرانسوی، که تنها یک سال از مدت قرارداد هافبک پرتغالی 24 ساله آن‌ها باقیست، را جلب کند. اما مشکل بزرگ این است، که خورخه مندز، مدیر برنامه‌های او، در کنار دستمزد قابل توجهی خود درخواست دستمزدی 6 میلیون یورویی در هر فصل را برای موکُل خود داشته‌است.

یکی دیگر از مواردی که ممکن از برای میلان ایجاد مشکل کند، تقاضای طرف مقابل در رابطه با گنجاندن بند آزادسازی‌ای است که فقط در صورت پیشنهادات لیگ‌برتری فعال شود. وجود چنین بندی در قرارداد، در صورت علاقه باشگاه‌های انگلیسی به هافبک پرتغالی، روسونری را دچار مشکل خواهد کرد.

رناتو سانچز در حال حاضر 32 بازی ملی برای پرتغال انجام داده است و سه گل ملی نیز در کارنامه دارد.

9719