آیا لواندوفسکی از مسی بابت رأی ندادن به او در مراسم فیفا ناراحت است؟

آیا لواندوفسکی از مسی بابت رأی ندادن به او در مراسم فیفا ناراحت است؟

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم لهستانی باواریایی ها در خصوص مسائل مختلف با خبرنگاران رسانه ها به گفت و گو پرداخته و در خصوص تغییر نظر فوق ستاره‌ی آرژانتینی در فاصله‌ی برگزاری دو مراسم اهدای توپ طلا تا معرفی برترین های فیفا و احتمال دلخوری اش از کاپیتان آلبی سلسته صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، روبرت لواندوفسکی، گلزن لهستانی بایرن مونیخی ها در مصاحبه ای با خبرنگاران رسانه ها، در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرده است.

مهاجم شماره 9 بایرن مونیخ درباره‌ی این که آیا از لیونل مسی به خاطر رأی ندادن به او در موضوع تعیین برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازیکن سال فیفا کینه ای در دل دارد یا خیر، می گوید: "من به لیونل مسی رأی دادم زیرا می خواستم از کاری که او در سال 2021 و البته قبل از آن انجام داده بود، قدردانی کنم. لیونل مسی در خصوص جایزه‌ی توپ طلا به من رأی داده بود؛ حال آن که چرا دیدگاه او بعداً تغییر کرد، علتش را نمی دانم."

روبرت لواندوفسکی همچنین در واکنش به این پرسش که آیا بدن شما پیام ها و نشانه هایی مبنی بر به پایان رسیدن دوره‌ی اوج بدنی برای شما ارسال می کند و متوجه آن می شوید، می گوید: "خیر، این طور نیست. من اکنون در نتایج تست های مختلف، رکوردها و عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته ام دارم. با توجه به داده ها، به نظر می رسد که این بهترین فرم بدنی من است. احساس بهتری درباره‌ی به اوج رسیدنم نسبت به دو سال پیش دارم."

9404